Transphoto

Kuvat julkaistaan sellaisina kuin ne ovat eikä niiden tarkoitus ole tukea kenenkään/minkään tahon poliittista tai ideologista asemaa.

Kaikki aineisto on peräisin käyttäjiltä eikä kerro sivuston ylläpidon mielipiteistä.

Sulje
Vinnytsja, Tatra T4SU # 127; Vinnytsja — First part of Swiss Tramcars' Delivery
  Vinnytsja Tatra T4SU # 127 
First part of Swiss Tramcars' Delivery
К/ст "Залізничний вокзал"
Фото 20. Вагон 143, который повёз в депо первого разгруженного швейцарца, ещё не вернулся, поэтому второго швейцарца забирает вагон 127.

Kuvaaja: Anton · Kiova           Kuvauspäivä: 10 maaliskuuta 2007 v., lauantai

Tilastot

Julkaistu 15.12.2008 01:17 MSK
Näyttökerrat — 1025

Tarkemmat tiedot

Vinnytsja, Tatra T4SU # 127

Sijainti:Municipal Enterprise “Vinnytska Transportna Kompania"
Liikennöitsijä/varikko:Tram depot
Malli:Tatra T4SU
Valmistettu:1976
Sarjanumero:165250
Nykytila:Uudelleennumeroitu tai siirretty kaupungin sisällä (12.2010)
Käyttötarkoitus:Matkustajakulkuneuvo
Huom.:12.2010 to Track Department, В-9
[03.2010 — 08.2010] — консервація на службі колії.
Обладнаний зчіпним пристроєм Secheron.
КВР 10.2014.
[01.2020] — тематичний дизайн "StarWars".

Kommentit · 5

15.12.2008 01:46 MSK
Linkki
iG · Rostov-na-Donu
Kuvat: 1276
у Т3 остатки Шаффенберга?О_о
0
+0 / –0
15.12.2008 01:55 MSK
Linkki
Kuvat: 7546
Насколько я могу судить по своему посещению Винницы и просмотру фотографий - у всех тамошних Т4 сцепка Шарфенберга.
0
+1 / –1
15.12.2008 02:34 MSK
Linkki
iG · Rostov-na-Donu
Kuvat: 1276
ну Т; еще пойму... но Т3...
–3
+1 / –4
15.12.2008 04:07 MSK
Linkki
ZiU-9 · Volgograd
Kuvat: 302
Да какой же это Т3?! Это именно Т4, обрати внимание на арки над тележками.
+2
+3 / –1
15.12.2008 11:39 MSK
Linkki
СтаС · Moscow
Kuvat: 977
Откуда б в Виннице взяться Т3 и для чего? Единственный на терртории СССР город с метровой колеёй и вагонами шириной 2500мм - Пятигорск. Все остальные города с метровой колеёй имеют "узкий" габарит приближения и пользовались соответствующими вагонами (Готы, Ловы, Т4, КТ4). Шарфенберги в Виннице были отнюдь не на всех Т4, а я бы сказал у меньшинства, причём только механическая часть - видимо для унификации с КТ4 для обеспечения возможности буксировки на штатной сцепке.
+1
+2 / –1

Kommenttisi

Älä keskustele poliittisista aiheista tai sinut estetään kuukaudeksi.
Sinun on kirjauduttava sisään kirjoittaaksesi kommentteja.