TransPhoto

Fotod avaldatakse saidil nii, nagu nad on, ja nende eesmärk ei ole reklaamida poliitilist ja/või ideoloogilist seisukohta.

Materjalid on kasutajate poolt pakutud ja need ei kajasta saidi administratsiooni arvamust.

Sulgeda
Vinnõtsja, Tatra T4SU № 127; Vinnõtsja — First part of Swiss Tramcars' Delivery
  Vinnõtsja Tatra T4SU № 127 
First part of Swiss Tramcars' Delivery
К/ст "Залізничний вокзал"
Фото 20. Вагон 143, который повёз в депо первого разгруженного швейцарца, ещё не вернулся, поэтому второго швейцарца забирает вагон 127.

Autor: Anton · Kiiev           Kuupäev: 10 märts 2007 a., laupäev

Statistika

Avaldatud 15.12.2008 01:17 MSK
Vaatamisi — 1025

Detailne info

Vinnõtsja, Tatra T4SU № 127

Asukoht:Municipal Enterprise “Vinnytska Transportna Kompania"
Depoo:Tram depot
Mudel:Tatra T4SU
Ehitatud:1976
Tehase number:165250
Praegune olukord:Ümberregistreeritud/edasi antud linna siseselt (12.2010)
Määramine:Liinisõiduk
Märkus:12.2010 to Track Department, В-9
[03.2010 — 08.2010] — консервація на службі колії.
Обладнаний зчіпним пристроєм Secheron.
КВР 10.2014.
[01.2020] — тематичний дизайн "StarWars".

Kommentaarid · 5

15.12.2008 01:46 MSK
Link
iG · Rostov Doni ääres
Fotosid: 1276
у Т3 остатки Шаффенберга?О_о
0
+0 / –0
15.12.2008 01:55 MSK
Link
Fotosid: 7546
Насколько я могу судить по своему посещению Винницы и просмотру фотографий - у всех тамошних Т4 сцепка Шарфенберга.
0
+1 / –1
15.12.2008 02:34 MSK
Link
iG · Rostov Doni ääres
Fotosid: 1276
ну Т; еще пойму... но Т3...
–3
+1 / –4
15.12.2008 04:07 MSK
Link
ZiU-9 · Volgograd
Fotosid: 302
Да какой же это Т3?! Это именно Т4, обрати внимание на арки над тележками.
+2
+3 / –1
15.12.2008 11:39 MSK
Link
СтаС · Moskva
Fotosid: 977
Откуда б в Виннице взяться Т3 и для чего? Единственный на терртории СССР город с метровой колеёй и вагонами шириной 2500мм - Пятигорск. Все остальные города с метровой колеёй имеют "узкий" габарит приближения и пользовались соответствующими вагонами (Готы, Ловы, Т4, КТ4). Шарфенберги в Виннице были отнюдь не на всех Т4, а я бы сказал у меньшинства, причём только механическая часть - видимо для унификации с КТ4 для обеспечения возможности буксировки на штатной сцепке.
+1
+2 / –1

Kommentaar

Poliitilise arutelu eest rakendub blokeerimine 1 kuuks
Teie ei ole saidile sisenenud.
Kommentaare võivad kirjutada ainult registreeritud kasutajad.