TransPhoto

Снимките се публикуват на сайта така, както са и нямат за цел да промотират каквато и да е политическа и/или идеологическа позиция.

Материалите се предоставят от потребителите и не отразяват мнението на администрацията на сайта.

Затвори
Виница, Tatra T4SU № 127; Виница — Поставка первой партии швейцарских вагонов
  Виница Tatra T4SU № 127 
Поставка первой партии швейцарских вагонов
К/ст "Залізничний вокзал"
Фото 20. Вагон 143, который повёз в депо первого разгруженного швейцарца, ещё не вернулся, поэтому второго швейцарца забирает вагон 127.

Автор: Anton · Киев           Дата: 10 март 2007 г., събота

Статистика

Публикувано 15.12.2008 01:17 MSK
Разглеждан — 1025

Подробна информация

Виница, Tatra T4SU № 127

Местоположение:КП «Винницкая транспортная компания»
Депо/Парк:Трамвайное депо
Модел:Tatra T4SU
Построен:1976
Заводски №:165250
Текущо състояние:Преномериран/прехвърлен в пределите на града (12.2010)
Назначение:Пътнически
Забележка:С 12.2010 — Служба пути, В-9
[03.2010 — 08.2010] — консервація на службі колії.
Обладнаний зчіпним пристроєм Secheron.
КВР 10.2014.
[01.2020] — тематичний дизайн "StarWars".

Коментари · 5

15.12.2008 01:46 MSK
Връзка
iG · Ростов-на-Дону
Снимка: 1276
у Т3 остатки Шаффенберга?О_о
0
+0 / –0
15.12.2008 01:55 MSK
Връзка
Kaiser_Wilhelm_II · Одеса
Снимка: 7546
Насколько я могу судить по своему посещению Винницы и просмотру фотографий - у всех тамошних Т4 сцепка Шарфенберга.
0
+1 / –1
15.12.2008 02:34 MSK
Връзка
iG · Ростов-на-Дону
Снимка: 1276
ну Т; еще пойму... но Т3...
–3
+1 / –4
15.12.2008 04:07 MSK
Връзка
ZiU-9 · Волгоград
Снимка: 302
Да какой же это Т3?! Это именно Т4, обрати внимание на арки над тележками.
+2
+3 / –1
15.12.2008 11:39 MSK
Връзка
СтаС · Москва
Снимка: 977
Откуда б в Виннице взяться Т3 и для чего? Единственный на терртории СССР город с метровой колеёй и вагонами шириной 2500мм - Пятигорск. Все остальные города с метровой колеёй имеют "узкий" габарит приближения и пользовались соответствующими вагонами (Готы, Ловы, Т4, КТ4). Шарфенберги в Виннице были отнюдь не на всех Т4, а я бы сказал у меньшинства, причём только механическая часть - видимо для унификации с КТ4 для обеспечения возможности буксировки на штатной сцепке.
+1
+2 / –1

Ваш коментар

За обсъждане на политика, ще получите едномесечен бан и няма да можете да публикувате.
Вие не сте влезли в сайта.
Коментари могат да пишат само регистрирани потребители.