TransPhoto

Фота публікуюцца на сайце як ёсць, без мэты прасоўвання якіх-небудзь палітычных ці ідэалагічных поглядаў.

Матэрыялы дадаюцца карыстальнікамі і не адлюстроўваюць пазіцыю адміністрацыі сайта.

Закрыць
Вінніца, Tatra T4SU № 127; Вінніца — Поставка первой партии швейцарских вагонов
  Вінніца Tatra T4SU № 127 
Поставка первой партии швейцарских вагонов
К/ст "Залізничний вокзал"
Фото 20. Вагон 143, который повёз в депо первого разгруженного швейцарца, ещё не вернулся, поэтому второго швейцарца забирает вагон 127.

Аўтар: Anton · Кіеў           Дата: 10 сакавіка 2007 г., субота

Статыстыка

Апублікавана 15.12.2008 01:17 MSK
Праглядаў — 1025

Падрабязная інфармацыя

Вінніца, Tatra T4SU № 127

Лакацыя:КП «Винницкая транспортная компания»
Дэпо / Парк:Трамвайное депо
Мадэль:Tatra T4SU
Пабудаваны:1976
Заводскі №:165250
Стан:Перанумараваны / перададзены ў межах горада (12.2010)
Прызначэнне:Пасажырскі
Заўвагі:С 12.2010 — Служба пути, В-9
[03.2010 — 08.2010] — консервація на службі колії.
Обладнаний зчіпним пристроєм Secheron.
КВР 10.2014.
[01.2020] — тематичний дизайн "StarWars".

Каментары · 5

15.12.2008 01:46 MSK
Спасылка
iG · Растоў-на-Доне
Фота: 1276
у Т3 остатки Шаффенберга?О_о
0
+0 / –0
15.12.2008 01:55 MSK
Спасылка
Kaiser_Wilhelm_II · Адэса
Фота: 7546
Насколько я могу судить по своему посещению Винницы и просмотру фотографий - у всех тамошних Т4 сцепка Шарфенберга.
0
+1 / –1
15.12.2008 02:34 MSK
Спасылка
iG · Растоў-на-Доне
Фота: 1276
ну Т; еще пойму... но Т3...
–3
+1 / –4
15.12.2008 04:07 MSK
Спасылка
ZiU-9 · Валгаград
Фота: 302
Да какой же это Т3?! Это именно Т4, обрати внимание на арки над тележками.
+2
+3 / –1
15.12.2008 11:39 MSK
Спасылка
СтаС · Масква
Фота: 977
Откуда б в Виннице взяться Т3 и для чего? Единственный на терртории СССР город с метровой колеёй и вагонами шириной 2500мм - Пятигорск. Все остальные города с метровой колеёй имеют "узкий" габарит приближения и пользовались соответствующими вагонами (Готы, Ловы, Т4, КТ4). Шарфенберги в Виннице были отнюдь не на всех Т4, а я бы сказал у меньшинства, причём только механическая часть - видимо для унификации с КТ4 для обеспечения возможности буксировки на штатной сцепке.
+1
+2 / –1

Ваш каментар

Палітычныя дыскусіі забаронены.
Увайдзіце або зарэгіструйцеся, каб пакідаць каментары.