TransPhoto

Фота публікуюцца на сайце як ёсць, без мэты прасоўвання якіх-небудзь палітычных ці ідэалагічных поглядаў.

Матэрыялы дадаюцца карыстальнікамі і не адлюстроўваюць пазіцыю адміністрацыі сайта.

Закрыць
Еўпаторыя, Gotha T57 № 18; Еўпаторыя, Gotha B57 № 51
  Еўпаторыя Gotha T57 № 18  —  маршрут 3, 18+51
 Gotha B57 № 51  —  маршрут 3, 18+51
К/ст "Железнодорожный вокзал"

Аўтар: focus1965 · Антвэрпэн           Дата: 11 чэрвеня 1997 г., серада

Месца здымак на карце

Статыстыка

Апублікавана 25.11.2018 00:26 MSK
Праглядаў — 1197

Падрабязная інфармацыя

Еўпаторыя, Gotha T57 № 18

Дэпо / Парк:Трамвай
Мадэль:Gotha T57
Пабудаваны:1957
Стан:Прайшоў КАР / мадэрнізацыю (2005) Выведзены з эксплуатацыі
Прызначэнне:Пасажырскі
Заўвагі:С 2005 — 018
Один из первых Т57 в Евпатории.
В 1963 году кабина "В" была перенесена в прицепной вагон.
КР в Донецке — 2004 г.
Установлено ТЗУ.
Донор з/ч с 09.2014.

Еўпаторыя, Gotha B57 № 51

Дэпо / Парк:Трамвай
Мадэль:Gotha B57
Пабудаваны:1957
Стан:Перанумараваны / перададзены ў межах горада (2005) Выведзены з эксплуатацыі
Прызначэнне:Пасажырскі
Заўвагі:С 2005 — 051
Фото 1980-х гг.
Один из первых В57 в Евпатории.
В 1963 году получил кабину управления.
Донор з/ч с 09.2014.

Каментары · 6

25.11.2018 05:26 MSK
Спасылка
Aleks · Валгаград
Фота: 10760
Красивое Фото. Помню то ощущение, когда приедешь поездом в город-курорт, выходишь из вокзала, и автоматически трамвайчик глазами ищешь
+5
+5 / –0
12.01.2019 01:43 MSK
Спасылка
Александр Козлов · Санкт-Пецярбург
Няма фота
На этой конечное в 1995-1996 годах была касса.
И в тот же период на всех остальных остановках были уже не работающие автоматы по продаже билетов.
0
+0 / –0
12.01.2019 10:41 MSK
Спасылка
Фота: 105
Киоски по продаже билетов были не только здесь, но на 3 и 4 маршрутах все равно были кондукторы в то время.
0
+0 / –0
13.01.2019 00:19 MSK
Спасылка
Александр Козлов · Санкт-Пецярбург
Няма фота
Цитата (Aleks, 25.11.2018):
> на 3 и 4 маршрутах все равно были кондукторы в то время.

Летом 1995-1996 кондукторов не было. На 3 были контролёры.
На 2, 4 маршрутах водители на разъездах (2) и конечных (4) проверяли билеты.
0
+0 / –0
13.01.2019 00:26 MSK
Спасылка
Няма фота · Мадэратар каментароў / Карэктар / Рэдактар навін
Не знаю, как в Евпатории, а в Симферополе первые кондукторы появились в самом конце 1995 года. На всех городских трл они стали нормой в 1997 году. При этом в 1997 году киоски тоже были. То есть можно было купить талончик в киоске, пробить и показать кондуктору, а можно было купить рулонный билетик у кондуктора.
0
+0 / –0
13.01.2019 01:25 MSK
Спасылка
Фота: 105
Цитата (Александр Козлов, 12.01.2019):
> Летом 1995-1996 кондукторов не было. На 3 были контролёры.
> На 2, 4 маршрутах водители на разъездах (2) и конечных (4) проверяли билеты.

Хорошо, кондукторы-контролеры. Чисто контролеры были неэффективны ввиду небольшой длинны маршрутов. На оставшихся тм1 и 2 кондукторов не было.
0
+0 / –0

Ваш каментар

Палітычныя дыскусіі забаронены.
Увайдзіце або зарэгіструйцеся, каб пакідаць каментары.