Transphoto

Photos are published as is and do not have purpose to promote any political and/or ideological position.

All materials are provided by users and do not reflect the opinion of the site administration team.

Close
Bratislava, Tatra T6A5 Br. 7933
  BratislavaTatra T6A5 Br. 7933  —  route 5, 7933+7934
Tatra T6A5 Br. 7934  —  route 5, 7933+7934
Električkový tunel, Portál smer nábrežie

Autor: SKPicture · Erfurt           Date: 21 Rujan 2017 god., Četvrtak

Statistics

Published 11.11.2018 18:59 MSK
Pregledi — 378

Detailed info

Bratislava, Tatra T6A5 Br. 7933

Prijevoznik/Pogon:Krasňany Depot
Model:Tatra T6A5
Proizvedeno:1992
Serijski broj:179133
Trenutačno stanje:U službi
Namjena:Putničko vozilo
3/2024 — KP (Братислава), окрас Братиславы (красный) "IDS BK"

Camera Settings

Model:Canon EOS 6D
Date and Time:21.09.2017 15:00
Exposure Time:1/200 sec
Aperture Value:4.5
ISO Speed:200
Exposure Bias:–1/3 EV
Focal Length:35 mm
Show all EXIF tags

Comments · 4

07.01.2019 15:39 MSK
Link
Мих@N · Moskva
Photos: 148
A multiple unit with a rear current collector engaged? Are the pantographs here controlled remotely?
Езда на заднем токоприёмнике? У них токоприёмники с дистанционным управлением в СМЕ?
0
+0 / –0
07.01.2019 16:40 MSK
Link
No photos · Moderator / Corrector / News editor
Здесь не скажу, а вот в Нижнем Новгороде нередко так ездили на татровских СМЕ при разного рода поломках. Дистанционного управления не было - водитель открывал кабину второго вагона и поднимал оттуда.
+1
+1 / –0
07.01.2019 18:09 MSK
Link
Photos: 1
Цитата (Мих@N, 07.01.2019):
> Езда на заднем токоприёмнике? У них токоприёмники с дистанционным управлением в СМЕ?
Сколько раз в Ульяновске видел при различного рода неисправностях. А в первые годы без высоковольтного кабеля, оба токоприемника были подняты.
+1
+1 / –0
10.01.2019 18:05 MSK
Link
Qvad · Bratislava
Photos: 409 · Local editor / Interface Translation (SK)
Цитата (Мих@N, 07.01.2019):
> Езда на заднем токоприёмнике? У них токоприёмники с дистанционным управлением в СМЕ?

Большинство СМЕ из Т6 здесь ездят со вторым токоприемником безо всякого дистанционного управления. Зачем бы оно могло понадобиться?
0
+0 / –0

Your comment

Please do not discuss political topics or you will be banned for at least one month!
You need to log in to write comments.