TransPhoto

Снимките се публикуват на сайта така, както са и нямат за цел да промотират каквато и да е политическа и/или идеологическа позиция.

Материалите се предоставят от потребителите и не отразяват мнението на администрацията на сайта.

Затвори
Усти над Лабе, Škoda 22Tr № 601
  Усти над Лабе Škoda 22Tr № 601 
Vozovna Všebořice

Автор: 21-72           Дата: 3 септември 2018 г., понеделник

Статистика

Публикувано 09.10.2018 20:16 MSK
Разглеждан — 1044

Подробна информация

Усти над Лабе, Škoda 22Tr № 601

Депо/Парк:Транспортная компания Усти-над-Лабем
От...:2003
Модел:Škoda 22Tr
Построен:1994
Заводски №:11748
VIN:TMP22TRDGR6T11748
Текущо състояние:Преномериран/прехвърлен в пределите на града (12.03.2024)
Назначение:Пътнически
Начало на експлоатацията:2003
Край на експлоатацията:12.03.2024
Забележка:До 2003 — Остров, X19; до 10/1997 — Брно, 999; до 6/1996 — Острава, 3600; до 10/1995 — Пльзень, 999; до 10/1995 — Остров, X19. С 12. 03. 2024 — музейный
2. prototyp / Второй прототип

Zkušební jízdy / Испытания
Ostrava: 26.4.1996-26.6.1996
Brno: 4/1997-10/1997
Plzeň: 7.10.1995-28.10.1995
Ústí nad Labem:
V roce 2000 odjezdil v Ústí nad Labem typové zkoušky pro typ 22Tr, po opravě ve výrobním závodě (2002-2003) prodán DPmÚL
В 2000 проходил сертификационные испытания для 22Tr в Усти-над-Лабем, после ремонта на заводе-изготовителе (2002-2003) продан в Усти-над-Лабем

DP Ústí nad Labem:
Odstaven z provozu 2010, odvezen do ZLINER Zlín k zamýšlené GO, která neproběhla / Отставлен в 2010, отвезён на завод ZLINER Zlín для предполагавшегося КР, который не был проведён
27.3.2012 přívezen zpět do DPmÚL, dlouhodobě odstaven / 27.03.2012 привезён обратно в Усти-над-Лабем, долговременно отставлен
10/2014 — 10/2021 GO / КР Acier s.r.o. + DPmÚL

Параметри на камерата и снимката

Модель камеры:Canon EOS 1300D
Имя автора:Picasa
Время съёмки:03.09.2018 10:19
Выдержка:1/320 с
Диафрагменное число:3.5
Чувствительность ISO:3200
Фокусное расстояние:18 мм
Показване на всички EXIF тагове

Коментари · 8

10.10.2018 16:38 MSK
Връзка
Vladlen99 · Одеса
Снимка: 43 · Общ редактор / Превод на сайта (UK)
Какая у него дальнейшая судьба?
0
+0 / –0
10.10.2018 18:14 MSK
Връзка
Michal Isakov · Прага
Снимка: 2896 · Администратор
Очень медленный ремонт.
+1
+1 / –0
11.10.2021 20:36 MSK
Връзка
Michal Isakov · Прага
Снимка: 2896 · Администратор
Выехал спустя почти 11 лет простоя, из них 7 в ремонте.
+2
+2 / –0
11.10.2021 21:40 MSK
Връзка
Никита М. · Витебск
Няма снимки
Что там можно было так долго ремонтировать?
0
+0 / –0
11.10.2021 23:01 MSK
Връзка
Michal Isakov · Прага
Снимка: 2896 · Администратор
Его просто делали, или скорее не делали, очень медленно.
+2
+2 / –0
12.10.2021 12:24 MSK
Връзка
Jan de Vu · Лвов
Снимка: 528
Цитата (NIK2011, 11.10.2021):
> Что там можно было так долго ремонтировать?

Читал на форумах, что из за нетипичной СУ, сложно было восстановить работу. Была ли заменена СУ на что то современное не известно.
+1
+1 / –0
12.10.2021 13:52 MSK
Връзка
Michal Isakov · Прага
Снимка: 2896 · Администратор
На обкатку он выехал уже в марте и только сейчас довели до ума.


Цитата (Jan de Vu, 12.10.2021):
> из за нетипичной СУ

Интересно, а как Брно справляется?
+1
+1 / –0
12.10.2021 16:11 MSK
Връзка
Jan de Vu · Лвов
Снимка: 528
При чем тут Брно? В серийных машинах 21/22Tr, другой варіант электронных блоков.
0
+0 / –0

Ваш коментар

За обсъждане на политика, ще получите едномесечен бан и няма да можете да публикувате.
Вие не сте влезли в сайта.
Коментари могат да пишат само регистрирани потребители.