TransPhoto

Zdjęcia publikowane są w stanie rzeczywistym i nie mają na celu promowania żadnego stanowiska politycznego i/lub ideologicznego.

Wszystkie materiały są dostarczane przez użytkowników i nie odzwierciedlają opinii zespołu administracyjnego witryny.

Zamknij
Charków, KTG-1 Nr 018
Publikacja warunkowa
  CharkówKTG-1 Nr 018  —  буксировка 018-2347
 ZiU-682G-016.02 Nr 2347  —  буксировка 018-2347
Сергіївський майдан

Autor: Евгений Юрьевич           Data: 24 kwietnia 2018 r., wtorek

Pokaż miejsce wykonania zdjęcia na mapie

Statystyka

Opublikowano 25.05.2018 19:16 MSK
Odsłon — 1391

Dokładna informacja

Charków, KTG-1 Nr 018

Zajezdnia:Trolleybus depot # 2
Model:KTG-1
Wyprodukowany:1987
Numer fabryczny:23101
Stan obecny:W bieżącej eksploatacji
Rodzaj:Techniczny
Notatka:Техпомощь
2008 — СР
2012 — СР
07.2015 — СР, демонтирован ДВС
09.2022 — СР, демонтирован домкрат

Parametry zdjęcia

Model:COOLPIX S6500
Date and Time:24.04.2018 16:43
Exposure Time:1/500 sec
Aperture Value:3.2
ISO Speed:125
Exposure Bias:+0.3 EV
Focal Length:5.3 mm
Pokaż cały EXIF

Komentarze · 7

25.05.2018 20:23 MSK
Link
watchmaker · Charków
Brak zdjęć
А зачем при буксировке штанги подняты?
+1
+1 / –0
26.05.2018 12:40 MSK
Link
dima3406 · Charków
Brak zdjęć
Цитата (watchmaker, 25.05.2018):
> А зачем при буксировке штанги подняты?

Возможно компрессор.
0
+0 / –0
21.05.2019 14:29 MSK
Link
Dmitry Abrams · Lisiczańsk
Zdjęć: 1094
Компрессор, ГУР, электротормоз. На уклоне вперед надо удерживать буксир, чтобы не въехать в него, а удерживают в осном электротормозом.
+1
+1 / –0
21.05.2019 17:30 MSK
Link
Vladlen99 · Odessa
Zdjęć: 43 · Redaktor ogólny / Tłumaczenie strony (UK)
Цитата (Dmitry Abrams, 21.05.2019):
> Компрессор, ГУР, электротормоз. На уклоне вперед надо удерживать буксир, чтобы не въехать в него, а удерживают в осном электротормозом

А если от КТГ кинуть воздушный шланг?
0
+0 / –0
22.05.2019 02:31 MSK
Link
Zdjęć: 210
КТГ буксирует на жёсткой сцепке.
Цитата (Dmitry Abrams, 21.05.2019):
> Компрессор, ГУР, электротормоз. На уклоне вперед надо удерживать буксир, чтобы не въехать в него, а удерживают в осном электротормозом.
0
+0 / –0
22.05.2019 10:33 MSK
Link
Brak zdjęć · Moderator komentarzy / Korektor / Redaktor wiadomości
> на жёсткой сцепке.

Ну и что? Это не отменяет необходимости тормозить водителю буксируемого. Совсем не тормозить можно, когда вес тягача вдвое больше, при совсем пустых тормозах буксируют обычно тяжелым самосвалом с щебнем, а не КТГ.

> если от КТГ кинуть воздушный шланг?

Можно, и нередко так делают, но тут зависит от характера неисправности сломанного. Как вариант, сифонит пневматика, а электросистема при этом в порядке. Такой сцепкой доползти в депо безопаснее, чем ехать одному троллейбусу своим ходом на маневровой скорости. Тем более, возможно, техпомощь изначально приехала попытаться отремонтировать на месте, это сделать не вышло и им обоим ехать в депо, ну вот так и поехали.
0
+0 / –0
25.12.2019 14:14 MSK
Link
Eluseylusenko · Krzemieńczuk
Zdjęć: 51
А какого года машина?
0
+0 / –0

Twój komentarz

Zabronione są rozmowy o polityce (karą jest ban na 1 miesiąc)
Nie zalogowałeś się na TransPhoto.
Komantarze mogą wystawiac tylko zarejestrowani użytkownicy.