Transphoto

Kuvat julkaistaan sellaisina kuin ne ovat eikä niiden tarkoitus ole tukea kenenkään/minkään tahon poliittista tai ideologista asemaa.

Kaikki aineisto on peräisin käyttäjiltä eikä kerro sivuston ylläpidon mielipiteistä.

Sulje
Harkova, KTG-1 # 018
Ehdollinen julkaisu
  HarkovaKTG-1 # 018  —  буксировка 018-2347
 ZiU-682G-016.02 # 2347  —  буксировка 018-2347
Сергіївський майдан

Kuvaaja: Евгений Юрьевич           Kuvauspäivä: 24 huhtikuuta 2018 v., tiistai

Näytä kuvauspaikka kartalla

Tilastot

Julkaistu 25.05.2018 19:16 MSK
Näyttökerrat — 1391

Tarkemmat tiedot

Harkova, KTG-1 # 018

Liikennöitsijä/varikko:Trolleybus depot # 2
Malli:KTG-1
Valmistettu:1987
Sarjanumero:23101
Nykytila:Käytössä
Käyttötarkoitus:Huoltokulkuneuvo
Huom.:Техпомощь
2008 — СР
2012 — СР
07.2015 — СР, демонтирован ДВС
09.2022 — СР, демонтирован домкрат

Kameran asetukset

Model:COOLPIX S6500
Date and Time:24.04.2018 16:43
Exposure Time:1/500 sec
Aperture Value:3.2
ISO Speed:125
Exposure Bias:+0.3 EV
Focal Length:5.3 mm
Näytä kaikki EXIF-tunnisteet

Kommentit · 7

25.05.2018 20:23 MSK
Linkki
watchmaker · Harkova
Ei kuvia
А зачем при буксировке штанги подняты?
+1
+1 / –0
26.05.2018 12:40 MSK
Linkki
dima3406 · Harkova
Ei kuvia
Цитата (watchmaker, 25.05.2018):
> А зачем при буксировке штанги подняты?

Возможно компрессор.
0
+0 / –0
21.05.2019 14:29 MSK
Linkki
Dmitry Abrams · Lysytšansk
Kuvat: 1094
Компрессор, ГУР, электротормоз. На уклоне вперед надо удерживать буксир, чтобы не въехать в него, а удерживают в осном электротормозом.
+1
+1 / –0
21.05.2019 17:30 MSK
Linkki
Vladlen99 · Odessa
Kuvat: 43 · Yleinen kalustotietokannan ylläpitäjä / Käyttöliittymän kääntäminen (UK)
Цитата (Dmitry Abrams, 21.05.2019):
> Компрессор, ГУР, электротормоз. На уклоне вперед надо удерживать буксир, чтобы не въехать в него, а удерживают в осном электротормозом

А если от КТГ кинуть воздушный шланг?
0
+0 / –0
22.05.2019 02:31 MSK
Linkki
Kuvat: 210
КТГ буксирует на жёсткой сцепке.
Цитата (Dmitry Abrams, 21.05.2019):
> Компрессор, ГУР, электротормоз. На уклоне вперед надо удерживать буксир, чтобы не въехать в него, а удерживают в осном электротормозом.
0
+0 / –0
22.05.2019 10:33 MSK
Linkki
Ei kuvia · Moderaattori / Virheiden korjaaja / Uutistoimittaja
> на жёсткой сцепке.

Ну и что? Это не отменяет необходимости тормозить водителю буксируемого. Совсем не тормозить можно, когда вес тягача вдвое больше, при совсем пустых тормозах буксируют обычно тяжелым самосвалом с щебнем, а не КТГ.

> если от КТГ кинуть воздушный шланг?

Можно, и нередко так делают, но тут зависит от характера неисправности сломанного. Как вариант, сифонит пневматика, а электросистема при этом в порядке. Такой сцепкой доползти в депо безопаснее, чем ехать одному троллейбусу своим ходом на маневровой скорости. Тем более, возможно, техпомощь изначально приехала попытаться отремонтировать на месте, это сделать не вышло и им обоим ехать в депо, ну вот так и поехали.
0
+0 / –0
25.12.2019 14:14 MSK
Linkki
Eluseylusenko · Krementšuk
Kuvat: 51
А какого года машина?
0
+0 / –0

Kommenttisi

Älä keskustele poliittisista aiheista tai sinut estetään kuukaudeksi.
Sinun on kirjauduttava sisään kirjoittaaksesi kommentteja.