TransPhoto

Fotod avaldatakse saidil nii, nagu nad on, ja nende eesmärk ei ole reklaamida poliitilist ja/või ideoloogilist seisukohta.

Materjalid on kasutajate poolt pakutud ja need ei kajasta saidi administratsiooni arvamust.

Sulgeda
Harkiv, KTG-1 № 018
Tingimisi avaldatud
  HarkivKTG-1 № 018  —  буксировка 018-2347
 ZiU-682G-016.02 № 2347  —  буксировка 018-2347
Сергіївський майдан

Autor: Евгений Юрьевич           Kuupäev: 24 aprill 2018 a., teisipäev

Näita võtte asukohta kaardil

Statistika

Avaldatud 25.05.2018 19:16 MSK
Vaatamisi — 1391

Detailne info

Harkiv, KTG-1 № 018

Depoo/park:Trolleybus depot # 2
Mudel:KTG-1
Valmistatud:1987
Tehase number:23101
Hetkeseis:Töökorras
Otstarve:Tehniline sõiduk
Märkus:Техпомощь
2008 — СР
2012 — СР
07.2015 — СР, демонтирован ДВС
09.2022 — СР, демонтирован домкрат

Pildifaili teave

Model:COOLPIX S6500
Date and Time:24.04.2018 16:43
Exposure Time:1/500 sec
Aperture Value:3.2
ISO Speed:125
Exposure Bias:+0.3 EV
Focal Length:5.3 mm
Näita kõik EXIF

Kommentaarid · 7

25.05.2018 20:23 MSK
Link
watchmaker · Harkiv
Fotod puuduvad
А зачем при буксировке штанги подняты?
+1
+1 / –0
26.05.2018 12:40 MSK
Link
dima3406 · Harkiv
Fotod puuduvad
Цитата (watchmaker, 25.05.2018):
> А зачем при буксировке штанги подняты?

Возможно компрессор.
0
+0 / –0
21.05.2019 14:29 MSK
Link
Dmitry Abrams · Lysychansk
Fotosid: 1094
Компрессор, ГУР, электротормоз. На уклоне вперед надо удерживать буксир, чтобы не въехать в него, а удерживают в осном электротормозом.
+1
+1 / –0
21.05.2019 17:30 MSK
Link
Vladlen99 · Odessa
Fotosid: 43 · Üldtoimetaja / Saidi tõlkimine (UK)
Цитата (Dmitry Abrams, 21.05.2019):
> Компрессор, ГУР, электротормоз. На уклоне вперед надо удерживать буксир, чтобы не въехать в него, а удерживают в осном электротормозом

А если от КТГ кинуть воздушный шланг?
0
+0 / –0
22.05.2019 02:31 MSK
Link
Fotosid: 210
КТГ буксирует на жёсткой сцепке.
Цитата (Dmitry Abrams, 21.05.2019):
> Компрессор, ГУР, электротормоз. На уклоне вперед надо удерживать буксир, чтобы не въехать в него, а удерживают в осном электротормозом.
0
+0 / –0
22.05.2019 10:33 MSK
Link
Fotod puuduvad · Moderaator / Korrektor / Uudiste toimetaja
> на жёсткой сцепке.

Ну и что? Это не отменяет необходимости тормозить водителю буксируемого. Совсем не тормозить можно, когда вес тягача вдвое больше, при совсем пустых тормозах буксируют обычно тяжелым самосвалом с щебнем, а не КТГ.

> если от КТГ кинуть воздушный шланг?

Можно, и нередко так делают, но тут зависит от характера неисправности сломанного. Как вариант, сифонит пневматика, а электросистема при этом в порядке. Такой сцепкой доползти в депо безопаснее, чем ехать одному троллейбусу своим ходом на маневровой скорости. Тем более, возможно, техпомощь изначально приехала попытаться отремонтировать на месте, это сделать не вышло и им обоим ехать в депо, ну вот так и поехали.
0
+0 / –0
25.12.2019 14:14 MSK
Link
Eluseylusenko · Kremenčuk
Fotosid: 51
А какого года машина?
0
+0 / –0

Kommentaar

Poliitilise arutelu eest rakendub blokeerimine 1 kuuks
Teie ei ole saidile sisenenud.
Kommentaare võivad kirjutada ainult registreeritud kasutajad.