TransPhoto

Снимките се публикуват на сайта така, както са и нямат за цел да промотират каквато и да е политическа и/или идеологическа позиция.

Материалите се предоставят от потребителите и не отразяват мнението на администрацията на сайта.

Затвори
Харков, КТГ-1 № 018
Условно публикуване
  ХарковКТГ-1 № 018  —  буксировка 018-2347
 ЗиУ-682Г-016.02 № 2347  —  буксировка 018-2347
Сергіївський майдан

Автор: Евгений Юрьевич           Дата: 24 април 2018 г., вторник

Покажи мястото на снимката на картата

Статистика

Публикувано 25.05.2018 19:16 MSK
Разглеждан — 1391

Подробна информация

Харков, КТГ-1 № 018

Депо/Парк:КП «Троллейбусное депо № 2»
Модел:КТГ-1
Построен:1987
Заводски №:23101
Текущо състояние:Действащ
Назначение:Служебен
Забележка:Техпомощь
2008 — СР
2012 — СР
07.2015 — СР, демонтирован ДВС
09.2022 — СР, демонтирован домкрат

Параметри на камерата и снимката

Модель камеры:COOLPIX S6500
Время съёмки:24.04.2018 16:43
Выдержка:1/500 с
Диафрагменное число:3.2
Чувствительность ISO:125
Компенсация экспозиции:+0.3 EV
Фокусное расстояние:5.3 мм
Показване на всички EXIF тагове

Коментари · 7

25.05.2018 20:23 MSK
Връзка
watchmaker · Харков
Няма снимки
А зачем при буксировке штанги подняты?
+1
+1 / –0
26.05.2018 12:40 MSK
Връзка
dima3406 · Харков
Няма снимки
Цитата (watchmaker, 25.05.2018):
> А зачем при буксировке штанги подняты?

Возможно компрессор.
0
+0 / –0
21.05.2019 14:29 MSK
Връзка
Dmitry Abrams · Лисичанск
Снимка: 1094
Компрессор, ГУР, электротормоз. На уклоне вперед надо удерживать буксир, чтобы не въехать в него, а удерживают в осном электротормозом.
+1
+1 / –0
21.05.2019 17:30 MSK
Връзка
Vladlen99 · Одеса
Снимка: 43 · Общ редактор / Превод на сайта (UK)
Цитата (Dmitry Abrams, 21.05.2019):
> Компрессор, ГУР, электротормоз. На уклоне вперед надо удерживать буксир, чтобы не въехать в него, а удерживают в осном электротормозом

А если от КТГ кинуть воздушный шланг?
0
+0 / –0
22.05.2019 02:31 MSK
Връзка
Снимка: 210
КТГ буксирует на жёсткой сцепке.
Цитата (Dmitry Abrams, 21.05.2019):
> Компрессор, ГУР, электротормоз. На уклоне вперед надо удерживать буксир, чтобы не въехать в него, а удерживают в осном электротормозом.
0
+0 / –0
22.05.2019 10:33 MSK
Връзка
Няма снимки · Модератор на коментари / Редактор / Редактор новини
> на жёсткой сцепке.

Ну и что? Это не отменяет необходимости тормозить водителю буксируемого. Совсем не тормозить можно, когда вес тягача вдвое больше, при совсем пустых тормозах буксируют обычно тяжелым самосвалом с щебнем, а не КТГ.

> если от КТГ кинуть воздушный шланг?

Можно, и нередко так делают, но тут зависит от характера неисправности сломанного. Как вариант, сифонит пневматика, а электросистема при этом в порядке. Такой сцепкой доползти в депо безопаснее, чем ехать одному троллейбусу своим ходом на маневровой скорости. Тем более, возможно, техпомощь изначально приехала попытаться отремонтировать на месте, это сделать не вышло и им обоим ехать в депо, ну вот так и поехали.
0
+0 / –0
25.12.2019 14:14 MSK
Връзка
Eluseylusenko · Кременчуг
Снимка: 51
А какого года машина?
0
+0 / –0

Ваш коментар

За обсъждане на политика, ще получите едномесечен бан и няма да можете да публикувате.
Вие не сте влезли в сайта.
Коментари могат да пишат само регистрирани потребители.