TransPhoto

Fotod avaldatakse saidil nii, nagu nad on, ja nende eesmärk ei ole reklaamida poliitilist ja/või ideoloogilist seisukohta.

Materjalid on kasutajate poolt pakutud ja need ei kajasta saidi administratsiooni arvamust.

Sulgeda
Moskva, SVARZ-Ikarus № 0048
  Moskva SVARZ-Ikarus № 0048 
Salong, vaade ette

Autor: Артём Светлов · Moskva           Kuupäev: 25 oktoober 2003 a., laupäev

Statistika

Avaldatud 15.01.2007 00:00 MSK
Vaatamisi — 1912

Detailne info

Moskva, SVARZ-Ikarus № 0048

Depoo/park:Central Facility
Alates:20.11.1991
Mudel:SVARZ-Ikarus
Valmistatud:1992
Tehase number:68
VIN:283.00.320.90
Hetkeseis:Maha kantud (22.07.2004)
Otstarve:Liinisõiduk
История

• 16.06.2004: разрыв узла сочленения на площади Пречистенские Ворота

Особенности

• Кузов Ikarus-283.00

Kommentaarid · 7

17.05.2011 16:36 MSK
Link
Moskovit · Moskva
Fotod puuduvad
Вопрос к знатокам: Троллейбусы Сварз- Икарус поступили с завода, или до ремонта они существовали как линейные автобусы.
+1
+1 / –0
17.05.2011 17:04 MSK
Link
Fotosid: 832
Они были автобусами.
0
+0 / –0
17.05.2011 17:49 MSK
Link
DimonS · Moskva
Fotosid: 5
Цитата (ZZ-TOP, 17.05.2011):
> Они были автобусами.
Где-то читал, что часть троллейбусов были построены из новых кузовов...
0
+0 / –0
17.05.2011 19:38 MSK
Link
Mitay · Moskva
Fotosid: 123
А какая у Икарусов была система управления, ТИСУ или РКСУ?
0
+0 / –0
17.05.2011 20:44 MSK
Link
FlasH · Lugansk
Fotosid: 345
РКСУ
0
+0 / –0
18.05.2011 12:46 MSK
Link
Moskovit · Moskva
Fotod puuduvad
Если не секрет, могу узнать, в каких автобусных парках до переделки их в Троллейбусы обслуживались бывшие автобусы!
0
+0 / –0
01.10.2011 10:28 MSK
Link
Andreasmir · Moskva
Fotosid: 1
4-е Икарус-283.00 изначально поступили в ФАТП в 1991 г. как автобусы, но сразу же были отправлены на СВАРЗ для переоборудования в троллейбусы.
0
+0 / –0

Kommentaar

Poliitilise arutelu eest rakendub blokeerimine 1 kuuks
Teie ei ole saidile sisenenud.
Kommentaare võivad kirjutada ainult registreeritud kasutajad.