TransPhoto

Fotky jsou publikovány tak, jak jsou, a jejich účelem není propagovat žádné politické a/nebo ideologické postoje.

Všechny materiály jsou poskytovány uživateli a neodrážejí názory administrace webu.

Zavřít
Moskva, SVARZ-Ikarus č. 0048
  Moskva SVARZ-Ikarus č. 0048 
Salon, pohled dopředu

Autor: Артём Светлов · Moskva           Datum: Sobota 25. října 2003

Statistika

Zveřejněno 15.01.2007 00:00 MSK
Zhlédnutí — 1914

Podrobné informace

Moskva, SVARZ-Ikarus č. 0048

Vozovna:Central Facility
Od...:20. 11. 1991
Typ:SVARZ-Ikarus
Vyroben:1992
Výrobní číslo:68
VIN:283.00.320.90
Současný stav:Vyřazen (22. 07. 2004)
Účel provozu:Osobní
История

• 16.06.2004: разрыв узла сочленения на площади Пречистенские Ворота

Особенности

• Кузов Ikarus-283.00

Komentáře · 7

17.05.2011 16:36 MSK
Odkaz
Moskovit · Moskva
Bez fotografií
Вопрос к знатокам: Троллейбусы Сварз- Икарус поступили с завода, или до ремонта они существовали как линейные автобусы.
+1
+1 / –0
17.05.2011 17:04 MSK
Odkaz
Fotografií: 832
Они были автобусами.
0
+0 / –0
17.05.2011 17:49 MSK
Odkaz
DimonS · Moskva
Fotografií: 5
Цитата (ZZ-TOP, 17.05.2011):
> Они были автобусами.
Где-то читал, что часть троллейбусов были построены из новых кузовов...
0
+0 / –0
17.05.2011 19:38 MSK
Odkaz
Mitay · Moskva
Fotografií: 123
А какая у Икарусов была система управления, ТИСУ или РКСУ?
0
+0 / –0
17.05.2011 20:44 MSK
Odkaz
FlasH · Luhansk
Fotografií: 345
РКСУ
0
+0 / –0
18.05.2011 12:46 MSK
Odkaz
Moskovit · Moskva
Bez fotografií
Если не секрет, могу узнать, в каких автобусных парках до переделки их в Троллейбусы обслуживались бывшие автобусы!
0
+0 / –0
01.10.2011 10:28 MSK
Odkaz
Andreasmir · Moskva
Fotografií: 1
4-е Икарус-283.00 изначально поступили в ФАТП в 1991 г. как автобусы, но сразу же были отправлены на СВАРЗ для переоборудования в троллейбусы.
0
+0 / –0

Váš komentář

Prosím, nediskutujte o politických záležitostech, v opačném případě budete zablokováni minimálně na jeden měsíc.
Nejste přihlášeni.
Komentovat mohou jen registrovaní uživatelé.