TransPhoto

Фота публікуюцца на сайце як ёсць, без мэты прасоўвання якіх-небудзь палітычных ці ідэалагічных поглядаў.

Матэрыялы дадаюцца карыстальнікамі і не адлюстроўваюць пазіцыю адміністрацыі сайта.

Закрыць
Самара, СЗТМ № 3201; Самара — Исторические фотографии — Трамвай и Троллейбус (1992-2000); Самара — Троллейбусное депо № 3
  Самара СЗТМ № 3201 
Исторические фотографии — Трамвай и Троллейбус (1992-2000)  ·  Троллейбусное депо № 3
Троллейбусное депо № 3
Фото: Joachim Kaddatz
http://www.joka-video.de/Europa/Russland...204.jpg

Даслаў tv-ermak · Челябинск           Дата: прыкладна 31 жніўня 1997 г., нядзеля

Месца здымак на карце

Статыстыка

Апублікавана 06.04.2018 00:31 MSK
Праглядаў — 1638

Падрабязная інфармацыя

Самара, СЗТМ № 3201

Дэпо / Парк:Троллейбусное депо № 3
З...:1997
Мадэль:СЗТМ
Пабудаваны:1997
Стан:Прайшоў КАР / мадэрнізацыю (05.2006)
Прызначэнне:Пасажырскі
Заўвагі:КВР с заменой кузова на ЗиУ-682 (ВЗТМ)
Элементы старого кузова использованы при КВР троллейбуса 3122

Каментары · 2

09.04.2018 21:34 MSK
Спасылка
ViktorRy · Самара
Фота: 20 · Агульны рэдактар
Вот искренне не понимаю, за что многие так жёстко критиковали эту машину? В конце 1990-х гг. при появлении её на линии, она очень даже выделялась в положительную сторону на фоне унылого запрудья из ЗиУ-9*. Увеличенная площадь остекления на задней площадке особенно бросалась в глаза.
Очень жаль, что инженеры ЗиУ не обратили внимание на эту особенность данного кузова и даже не попытались внедрить её на своих серийных моделях... Простенки между окнами шириной по 50–70 см выглядят отвратительно... На БТЗ на своём клоне Зиу-9 убрали задний простенок, но почему-то не стали убирать простенок перед задней дверью...
+1
+1 / –0
09.04.2018 22:22 MSK
Спасылка
Сергей Мурашов · Санкт-Пецярбург
Фота: 2390
Цитата (ViktorRy, 09.04.2018):
> Простенки между окнами шириной по 50–70 см выглядят отвратительно...

А компостеры куда вешать?
0
+0 / –0

Ваш каментар

Палітычныя дыскусіі забаронены.
Увайдзіце або зарэгіструйцеся, каб пакідаць каментары.