TransPhoto

Снимките се публикуват на сайта така, както са и нямат за цел да промотират каквато и да е политическа и/или идеологическа позиция.

Материалите се предоставят от потребителите и не отразяват мнението на администрацията на сайта.

Затвори
Житомир, ЗиУ-682Б № 1053; Житомир — Старые фотографии подвижного состава
  Житомир ЗиУ-682Б № 1053 
Старые фотографии подвижного состава
Зимняя стажировка.
Автор: Николай Гриншпун

Качено от stass · Житомир           Дата: 1980 г.

Статистика

Публикувано 03.04.2018 00:43 MSK
Разглеждан — 568

Подробна информация

Житомир, ЗиУ-682Б № 1053

Депо/Парк:Тролейбусне депо №1
От...:01.10.1979
Модел:ЗиУ-682Б
Построен:1974
Текущо състояние:Преномериран/прехвърлен в пределите на града (18.04.1988) Бракуван
Назначение:Пътнически
Забележка:До 01.10.1979 — 53. С 18.04.1988 — служебный
Переведён в специальный (для перевозки овощей и фруктов на промышленные предприятия города) с 18.04.1988

Параметри на камерата и снимката

Модель камеры:HP Scanjet djf300
Время съёмки:23.01.2009 17:38
Показване на всички EXIF тагове

Коментари · 5

03.04.2018 18:47 MSK
Връзка
kostyanchik_punk · Житомир
Снимка: 77
Ну и где здесь хотя бы намек на борт. номер? Правильней бы оставить в исторических фотографиях, без привязки к конкретному ТС
0
+0 / –0
03.04.2018 21:51 MSK
Връзка
AlexSan · Одеса
Снимка: 536
Автор вполне мог записать или запомнить номер. Это не повод отвязывать машину от записи.
0
+0 / –0
03.04.2018 22:29 MSK
Връзка
stass · Житомир
Снимка: 1135 · Местен редактор
Цитата (kostyanchik_punk, 03.04.2018):
> Ну и где здесь хотя бы намек на борт. номер? Правильней бы оставить в исторических фотографиях, без привязки к конкретному ТС

Узнал от автора бортовой номер, не цепляйтесь.
0
+0 / –0
04.04.2018 18:35 MSK
Връзка
Vladlen99 · Одеса
Снимка: 43 · Общ редактор / Превод на сайта (UK)
А на эти промышленные предприятия была заведена КС или его как-то доработали?
0
+0 / –0
05.04.2018 13:19 MSK
Връзка
Denat · Житомир
Снимка: 114
В момент съёмки он ещё ездил как обычно по маршруту. Не было на пром. предприятия дополнительных подводов сети. Доработка могла заключаться разве что в демонтаже сидений. Спрашивал у старых работников, как происходил процесс разгрузки, и зачем для этого выбрали троллейбусы — никто уже ничего не смог вспомнить. Просто тогда возникла мода на аренду именно троллейбусов, вот и стали их арендовать для всего подряд, несмотря на то, что это могло быть очень неудобно
0
+0 / –0

Ваш коментар

За обсъждане на политика, ще получите едномесечен бан и няма да можете да публикувате.
Вие не сте влезли в сайта.
Коментари могат да пишат само регистрирани потребители.