TransPhoto

Фота публікуюцца на сайце як ёсць, без мэты прасоўвання якіх-небудзь палітычных ці ідэалагічных поглядаў.

Матэрыялы дадаюцца карыстальнікамі і не адлюстроўваюць пазіцыю адміністрацыі сайта.

Закрыць
Масква, ЗиУ-682Г-012 [Г0А] № 8265
  Масква ЗиУ-682Г-012 [Г0А] № 8265  —  маршрут 33
К/ст "Улица Кравченко" (южная)

Аўтар: Виктор Кравченко · Масква           Дата: 21 снежня 2006 г., чацвер

Статыстыка

Апублікавана 15.01.2007 00:00 MSK
Праглядаў — 482

Падрабязная інфармацыя

Масква, ЗиУ-682Г-012 [Г0А] № 8265

Дэпо / Парк:Филиал Черёмушкинский
З...:29.08.2003
Мадэль:ЗиУ-682Г-012 [Г0А]
Пабудаваны:1999
Заводскі №:6242
Стан:Перанумараваны / перададзены ў межах горада (12.2009) Спісаны
Прызначэнне:Пасажырскі
Утылiзаваны:2011
Заўвагі:До 29.08.2003 — 5-й ТП, 5323; до 20.05.2003 — 1-й ТП, 1537. С 01.2010 — 8374
Заводская окраска светлосерый-зеленый в "шипиловской" схеме — https://transphoto.org/photo/826022/.

Заводская табличка была снята в парке в 1999 году.

КР МТРЗ 07.2003 г. (подменен, заводская табличка снята, установлена ремонтная табличка МТРЗ на 4 винтах нового образца (квадратная белая) без выбитой информации над левым верхним углом двери кабины водителя, окраска бело-синий образца МТРЗ 2002 года, крыша (снаружи) красная, подоконная фанера ламинированная светло-бежевая с рисунком "под дерево", обшивка потолка в салоне новая белая некрашеная, сидения в салоне нового образца, кожуха дверных приводов оставлены родные, в салоне над задними стеклами металлическая обшивка задка оставлена родная (молдинги стандартные троллейбусные))

Отставлен от эксплуатации под номером 8265 12.2009, номера закрасили.
Поставлен на плановый ремонт, отремонтирован и выпущен на линию под номером 8374 — 01.2010.

В 1 парке работал на маршруте 59.
В 5 парке работал на маршрутах 15,31.
В 8 парке работал на маршруте 33,в 2008 г. переведен на узел маршрутов 60/72.
После перебивки в 8374 работал на маршруте 28.

Каментары · 1

29.08.2013 16:53 MSK
Спасылка
Няма фота
Водитель во время перерыва репетирует бальные танцы ;))
+4
+4 / –0

Ваш каментар

Палітычныя дыскусіі забаронены.
Увайдзіце або зарэгіструйцеся, каб пакідаць каментары.