TransPhoto

Снимките се публикуват на сайта така, както са и нямат за цел да промотират каквато и да е политическа и/или идеологическа позиция.

Материалите се предоставят от потребителите и не отразяват мнението на администрацията на сайта.

Затвори
Харков — Демонтажи и закрытые линии
  ХарковДемонтажи и закрытые линии
Вулиця Чоботарська

Автор: Stefan Spengler · Лейпциг           Дата: 29 април 1999 г., четвъртък

Статистика

Публикувано 09.03.2018 20:51 MSK
Разглеждан — 751

Подробна информация

Параметри на камерата и снимката

Модель камеры:Studio
Показване на всички EXIF тагове

Коментари · 7

09.03.2018 22:08 MSK
Връзка
Снимка: 108
улица Чеботарская, трамвайно-железнодорожный гейт.
+2
+2 / –0
09.03.2018 23:18 MSK
Връзка
Снимка: 451
Эх... уже ничего ничего кроме этих фото и воспоминаний не осталось. Ни на Чеботарской, ни на самом гейте. :(
0
+0 / –0
09.03.2018 23:31 MSK
Връзка
Снимка: 652
Может стоит в закрытые линии перенести?
+3
+3 / –0
10.03.2018 00:31 MSK
Връзка
Снимка: 244
Ох, отпад. И вагон в тупике.

Как я всегда мечтал сюда на пассажирском вагоне заехать! (-:


Цитата (Sollemming, 09.03.2018):
> Эх... уже ничего ничего кроме этих фото и воспоминаний не осталось.

Еще недавно ближняя стрелка была на месте.
+2
+2 / –0
10.03.2018 13:54 MSK
Връзка
Мих@N · Москва
Снимка: 148
Такие места имеют в себе какой-то специфический уют.
+5
+5 / –0
10.03.2018 16:52 MSK
Връзка
Delsin · Москва
Няма снимки
Стрелка без привода?
0
+0 / –0
10.03.2018 17:05 MSK
Връзка
Vladlen99 · Одеса
Снимка: 43 · Общ редактор / Превод на сайта (UK)
А как это с точки зрения железнодорожников называть: маневровая работа, подача вагонов на подъездной путь или что-то другое. Присваивался ли номер этому "поезду"? И кто управлял электровозом ж.д. машинист с правами на трамвай или вагоновожатый с каким-то допуском для работе на ж.д.?
+4
+4 / –0

Ваш коментар

За обсъждане на политика, ще получите едномесечен бан и няма да можете да публикувате.
Вие не сте влезли в сайта.
Коментари могат да пишат само регистрирани потребители.