TransPhoto

Фота публікуюцца на сайце як ёсць, без мэты прасоўвання якіх-небудзь палітычных ці ідэалагічных поглядаў.

Матэрыялы дадаюцца карыстальнікамі і не адлюстроўваюць пазіцыю адміністрацыі сайта.

Закрыць
Харкаў — Демонтажи и закрытые линии
  ХаркаўДемонтажи и закрытые линии
Вулиця Чоботарська

Аўтар: Stefan Spengler · Лейпциг           Дата: 29 красавіка 1999 г., чацвер

Статыстыка

Апублікавана 09.03.2018 20:51 MSK
Праглядаў — 751

Падрабязная інфармацыя

EXIF

Модель камеры:Studio
Паказаць цалкам

Каментары · 7

09.03.2018 22:08 MSK
Спасылка
Фота: 108
улица Чеботарская, трамвайно-железнодорожный гейт.
+2
+2 / –0
09.03.2018 23:18 MSK
Спасылка
Фота: 451
Эх... уже ничего ничего кроме этих фото и воспоминаний не осталось. Ни на Чеботарской, ни на самом гейте. :(
0
+0 / –0
09.03.2018 23:31 MSK
Спасылка
Фота: 652
Может стоит в закрытые линии перенести?
+3
+3 / –0
10.03.2018 00:31 MSK
Спасылка
Фота: 244
Ох, отпад. И вагон в тупике.

Как я всегда мечтал сюда на пассажирском вагоне заехать! (-:


Цитата (Sollemming, 09.03.2018):
> Эх... уже ничего ничего кроме этих фото и воспоминаний не осталось.

Еще недавно ближняя стрелка была на месте.
+2
+2 / –0
10.03.2018 13:54 MSK
Спасылка
Мих@N · Масква
Фота: 148
Такие места имеют в себе какой-то специфический уют.
+5
+5 / –0
10.03.2018 16:52 MSK
Спасылка
Delsin · Масква
Няма фота
Стрелка без привода?
0
+0 / –0
10.03.2018 17:05 MSK
Спасылка
Vladlen99 · Адэса
Фота: 43 · Агульны рэдактар / Лакалізацыя (UK)
А как это с точки зрения железнодорожников называть: маневровая работа, подача вагонов на подъездной путь или что-то другое. Присваивался ли номер этому "поезду"? И кто управлял электровозом ж.д. машинист с правами на трамвай или вагоновожатый с каким-то допуском для работе на ж.д.?
+4
+4 / –0

Ваш каментар

Палітычныя дыскусіі забаронены.
Увайдзіце або зарэгіструйцеся, каб пакідаць каментары.