TransPhoto

Снимките се публикуват на сайта така, както са и нямат за цел да промотират каквато и да е политическа и/или идеологическа позиция.

Материалите се предоставят от потребителите и не отразяват мнението на администрацията на сайта.

Затвори
Киев, Tatra T3SUCS № 5667
  Киев Tatra T3SUCS № 5667  —  маршрут 29
Вулиця Івана Сергієнка
Перекрашен.

Автор: KyivAndrey14 · Киев           Дата: 3 март 2018 г., събота

Покажи мястото на снимката на картата

Статистика

Публикувано 07.03.2018 15:05 MSK
Разглеждан — 773

Подробна информация

Киев, Tatra T3SUCS № 5667

Депо/Парк:Дарницкое трамвайное депо
От...:07.06.2013
Модел:Tatra T3SUCS
Построен:1986
Заводски №:175319
Текущо състояние:Снет от експлоатация / очаквано бракуване
Назначение:Пътнически
Край на експлоатацията:19.05.2021
Забележка:До 07.06.2013 — КЗЭТ, 7155; до 04.2013 — Прага, 7155

Параметри на камерата и снимката

Показване на всички EXIF тагове

Коментари · 12

07.03.2018 16:47 MSK
Връзка
Alex5658 · Киев
Снимка: 6
Во первых где акрил??! Во вторых правый дворник где, снова возвраждают желто-красный трамвайчик весь в латках, без отопления и каждый день простои и поломки? Смысл тогда делать подмено КаВеРялки... В третьих поворотников/габаритов чешских я не вижу, что за г*вно поставили?!
+1
+5 / –4
07.03.2018 17:39 MSK
Връзка
Снимка: 1294
Ай красота! К осени он уже будет гламурненький, бледно-розовенький, просто прелесть!
+3
+3 / –0
07.03.2018 18:47 MSK
Връзка
Снимка: 18
Цитата (Денис Волотовский, 07.03.2018):
> К осени

ПФ-115 за 3 месяца облазит, так что к лету
+6
+6 / –0
07.03.2018 21:37 MSK
Връзка
IAndrey · Киев
Няма снимки
Цитата (Вадим Пикульский, 07.03.2018):
> Цитата (Денис Волотовский, 07.03.2018):
> > К осени
>
> ПФ-115 за 3 месяца облазит, так что к лету

Если до этого не закатают очередной раз в рекламу.
+2
+2 / –0
07.03.2018 22:22 MSK
Връзка
Няма снимки
Цитата (Alex5658, 07.03.2018):
> Во первых где акрил??

По каким законам/правилам/указам... он должен присутствовать?
–1
+1 / –2
07.03.2018 22:41 MSK
Връзка
Alex5658 · Киев
Снимка: 6
Цитата (завсегдатай, 07.03.2018):
> Цитата (Alex5658, 07.03.2018):
> > Во первых где акрил??
>
> По каким законам/правилам/указам... он должен присутствовать?

Это трамвай а не забор! Он должен эстетически смотреться как в цивилизованных странах.
+5
+5 / –0
07.03.2018 22:54 MSK
Връзка
tavalex2007 · Киев
Снимка: 17110 · Фотомодератор
Цитата (завсегдатай, 07.03.2018):
> Цитата (Alex5658, 07.03.2018):
> > Во первых где акрил??
>
> По каким законам/правилам/указам... он должен присутствовать?

Хотя бы уже потому, что вагон с его неприглядным видом уже оказался в центре скандала, так что логично было бы ожидать качественную покраску, а не это черти-что. Вон под фото 5922 развели срач по поводу его пееркраски в стиле ПД, однако ДД с 5667 ой как далеко до оного.
+1
+1 / –0
07.03.2018 23:36 MSK
Връзка
Santehnik · Киев
Снимка: 1488 · Технически отдел
Они могут хорошо, но это будет идти очень долго... Достаточно вспомнить 326.
–2
+0 / –2
07.03.2018 23:40 MSK
Връзка
Blek · Киев
Снимка: 2
Цитата (Денис Волотовский, 07.03.2018):
> Ай красота! К осени он уже будет гламурненький, бледно-розовенький, просто прелесть!

Май или июнь я думаю) реально эта покраска лето не протянет.



Цитата (завсегдатай, 07.03.2018):
> По каким законам/правилам/указам... он должен присутствовать?

Закон простой, акрил как краска более долговечна
+1
+2 / –1
08.03.2018 00:44 MSK
Връзка
Снимка: 18
Цитата (IAndrey, 07.03.2018):
> Если до этого не закатают очередной раз в рекламу.

Когда облезет, тогда и закатают :)
–2
+0 / –2
08.03.2018 11:24 MSK
Връзка
Снимка: 185
Интересно , что там Т6А5, уже третий месяц пошел как он стоит. Говорят что его ещё даже и не обкатывали.
0
+0 / –0
13.03.2018 16:59 MSK
Връзка
eurosanya · Киев
Снимка: 11
Питання, з якими Ви звернулися до комунальної бюджетної установи «Контактний центр м. Києва», стосовно технічного та естетичного стану трамвайного вагону інв. № 5667, зареєстровані за №№ М-4740/1 від 16.02.2018 р. та М-4043 від 19.02.2018 р. та розглянуті в КП «Київпастранс».
Повідомляю, що за інформацією директора Дарницького депо, вагон інв. № 5667 було знято з експлуатації та позапланово відновлено. Вагон працює на лінії в технічно справному та естетичному стані.
Керівництво КП «Київпастранс» просить вибачення за тимчасові незручності.
З повагою,
В.о. головного інженераО.В. Савицький

такой вот ответ
0
+0 / –0

Ваш коментар

За обсъждане на политика, ще получите едномесечен бан и няма да можете да публикувате.
Вие не сте влезли в сайта.
Коментари могат да пишат само регистрирани потребители.