TransPhoto

Снимките се публикуват на сайта така, както са и нямат за цел да промотират каквато и да е политическа и/или идеологическа позиция.

Материалите се предоставят от потребителите и не отразяват мнението на администрацията на сайта.

Затвори
Харков, Tatra T3SU № 979
  Харков Tatra T3SU № 979  —  СМЕ 979+978, обкатка
 Tatra T3SU № 978  —  СМЕ 979+978, обкатка
Лосівський провулок

Автор: Stefan Spengler · Лейпциг           Дата: 29 април 1999 г., четвъртък

Статистика

Публикувано 05.03.2018 02:07 MSK
Разглеждан — 687

Подробна информация

Харков, Tatra T3SU № 979

Депо/Парк:Ленинское трамвайное депо
От...:08.1985
Модел:Tatra T3SU
Построен:1985
Заводски №:174680
Текущо състояние:Преномериран/прехвърлен в пределите на града (01.2002) Бракуван
Назначение:Пътнически
Начало на експлоатацията:1985
Бракуван (Наряз.):2015
Забележка:С 01.2002 — Октябрьское, 3060
1985-198? — одиночный вагон
198?-2001 — СМЕ 979+978
2002-2003 — СМЕ 3060+3061

Параметри на камерата и снимката

Модель камеры:Studio
Показване на всички EXIF тагове

Коментари · 9

05.03.2018 02:19 MSK
Връзка
Снимка: 187
По-моему только в ЛТД верхние стекла в дверях металлом зашивали.
0
+0 / –0
05.03.2018 04:16 MSK
Връзка
Снимка: 74
0
+0 / –0
05.03.2018 09:40 MSK
Връзка
Valeriy · Харков
Снимка: 1090
Только в салтовском депо таким не занимались.
0
+0 / –0
05.03.2018 10:51 MSK
Връзка
Кот Бегемот · Харков
Няма снимки
Цитата (Станислав Калита, 05.03.2018):
> По-моему только в ЛТД верхние стекла в дверях металлом зашивали.

Не только в ЛТД, но только в ЛТД это было массовым явлением. Они на одной Татре даже лобовое собрали из двух ровных стекол...
На вид их вагоны были самые убитые по сравнению с остальными депо.
+2
+2 / –0
05.03.2018 12:07 MSK
Връзка
Снимка: 244
На вид - довольно спорно. В СТД тогда было дело не лучше. Но что творилось в Ленинском "по низам" - это отдельная история.

Чтобы не опускались редуктора (считай - не вываливались) - там на тележку снизу приваривали уголок! О таком ноу-хау я до сих пор нигде не слышал.

Не говоря про всякие мелочи. Там постоянно текли крыши. В темное время суток это были самые темные вагоны.. и много чего другого..
+2
+2 / –0
05.03.2018 12:37 MSK
Връзка
muv · Харков
Снимка: 23
Цитата (Кот Бегемот, 05.03.2018):
> Они на одной Татре даже лобовое собрали из двух ровных стекол...

901
0
+0 / –0
05.03.2018 18:56 MSK
Връзка
Кот Бегемот · Харков
Няма снимки
Цитата (Матяс Владимир, 05.03.2018):

> Не говоря про всякие мелочи. Там постоянно текли крыши.
И уродливые заплатки на крыше сзади у 951, 982 и 983... Это если не вспоминать 994 в середине 90-х, этот вагон тогда извивался при движении и в горизонтальной и в вертикальной плоскостях.
0
+0 / –0
05.03.2018 19:17 MSK
Връзка
Снимка: 244
Потому что там на вагоны в своё время просто забили. Ремонты нормально не делались, а в линию выпускали всё, что движется.
0
+0 / –0
05.03.2018 21:29 MSK
Връзка
Снимка: 210
Вроде на фото вагон после ремонта, да и в целом симпатично выглядит. (Если на двери не смотреть)
0
+0 / –0

Ваш коментар

За обсъждане на политика, ще получите едномесечен бан и няма да можете да публикувате.
Вие не сте влезли в сайта.
Коментари могат да пишат само регистрирани потребители.