TransPhoto

Снимките се публикуват на сайта така, както са и нямат за цел да промотират каквато и да е политическа и/или идеологическа позиция.

Материалите се предоставят от потребителите и не отразяват мнението на администрацията на сайта.

Затвори
Минск, Stadler B85300М «Метелица» № 168; Фанипол — ЗАО «Штадлер Минск»
  Минск Stadler B85300М «Метелица» № 168 
  ФаниполЗАО «Штадлер Минск»
Фанипол, ЗАТ "Штадлер Мінск"
Фото: пресс-служба ООО "ТКК"

Качено от Трамвайка из СПб · Санкт Петербург           Дата: февруари 2018 г.

Статистика

Публикувано 28.02.2018 04:46 MSK
Разглеждан — 2354

Подробна информация

Минск, Stadler B85300М «Метелица» № 168

Депо/Парк:Филиал ГП "Минсктранс" Трамвайный парк
От...:07.2017
Модел:Stadler B85300М «Метелица»
Построен:2014
Заводски №:1
Текущо състояние:Предаден в друг град (10.2017) Местонахождението и съдбата му е неизвестна
Назначение:Пътнически
Забележка:Испытания. До 03.03.2017 — Краснодар, 202; до 18.04.2016 — Самара, 1221; до 11.06.2015 — Москва, 2500; до 11.03.2015 — 0204; до 01.02.2015 — Фаниполь, [1]. С 07.2018 — Санкт-Петербург, 0300; с 06.2019 — Минск, 168; с 07.09.2021 — Харьков, 3200
05.2014 — презентация в Минске
09.2014 — экспонат выставки "InnoTrans 2014" (Берлин)
-----------------------------------------------------------------------------------
01.02.2015 — поступил в Москву для прохождения испытаний
11.03.2015 — присвоен бортовой номер 2500, вышел на линию (маршрут 17)
04.06.2015 — завершение испытаний
11.06.2015 — отправлен в Самару
-----------------------------------------------------------------------------------
14.06.2015 — поступил в Самару для прохождения испытаний (с 30.06.2015 по 31.12.2015)
22.06.2015 — принят во временную эксплуатацию, присвоен бортовой номер 1221
01.07.2015 — вышел на линию (маршрут 20)
01.2016 — срок проведения испытаний продлён до 31.03.2016
18.04.2016 — возвращён на завод-изготовитель
-----------------------------------------------------------------------------------
07-11.06.2016 — экспонат выставки "БелАгро-2016" (Минск)
-----------------------------------------------------------------------------------
12.07.2016 — поступил в Краснодар для прохождения испытаний
22.07.2016 — вышел на линию (маршрут 5)
03.03.2017 — возвращён на завод-изготовитель
-----------------------------------------------------------------------------------
07.2017 — поступил в Минск для прохождения испытаний
10.2017 — возвращён на завод-изготовитель
-----------------------------------------------------------------------------------
06.07.2018 — поступил в Санкт-Петербург (с разделёнными секциями) в ТП-7
10.07.2018 — поступил в СТТП
10.08.2018 — вышел на линию (маршрут 58)
23.01.2019 — ДТП с вагоном 0545
29.04.2019 — возвращён на завод-изготовитель
-----------------------------------------------------------------------------------
06.2019 — поступил в Минск
17.06.2019 — вышел на линию (маршрут 1)
08.2020 — перекрашен
10.2020 — возвращён на завод-изготовитель
-----------------------------------------------------------------------------------
07.09.2021 — поступил в Харьков для прохождения испытаний
07.10.2021 — презентация вагона
С 08.10.2021 — опытная эксплуатация на 1, 3 и 12 маршруте.
30.10.2021 — завершение испытаний
02.2022 – 06.2024: находится в Октябрьском депо на ответственном хранении
13.06.2024 – вывезен с территории города
-----------------------------------------------------------------------------------

Коментари · 4

14.03.2018 01:10 MSK
Връзка
Бараш Алексей · Санкт Петербург
Снимка: 926
Его вернут в Минск или нет информации?
0
+0 / –0
26.06.2018 14:21 MSK
Връзка
Снимка: 1024
Цитата (Бараш Алексей, 14.03.2018):
> Его вернут в Минск или нет информации?

Зачем в Минске двухсторонний вагон?
0
+0 / –0
09.07.2018 01:26 MSK
Връзка
AleZ · Тбилиси
Снимка: 63
Как понимаю в очередной раз перекрашен и теперь в Санкт-Петербурге будет испытываться в СТТП на сотке
0
+1 / –1
10.07.2018 08:04 MSK
Връзка
м.т · Санкт Петербург
Няма снимки
0
+0 / –0

Ваш коментар

За обсъждане на политика, ще получите едномесечен бан и няма да можете да публикувате.
Вие не сте влезли в сайта.
Коментари могат да пишат само регистрирани потребители.