TransPhoto

Снимките се публикуват на сайта така, както са и нямат за цел да промотират каквато и да е политическа и/или идеологическа позиция.

Материалите се предоставят от потребителите и не отразяват мнението на администрацията на сайта.

Затвори
Киев, МАЗ-103Т № 1705
  Киев МАЗ-103Т № 1705  —  маршрут 43
Деміївська площа

Автор: VitalikTTL · Киев           Дата: 31 януари 2018 г., сряда

Статистика

Публикувано 31.01.2018 16:17 MSK
Разглеждан — 799

Подробна информация

Киев, МАЗ-103Т № 1705

Депо/Парк:Троллейбусное депо № 1
От...:14.05.2004
Модел:МАЗ-103Т
Построен:2004
Заводски №:71
VIN:Y3M103T0040000071
Текущо състояние:Преномериран/прехвърлен в пределите на града (2019) Снет от експлоатация / очаквано бракуване
Назначение:Пътнически
Край на експлоатацията:2018
Забележка:С 2019 — АП-7
СР 2014

Параметри на камерата и снимката

Время съёмки:31.01.2018 08:55

Коментари · 9

01.02.2018 16:03 MSK
Връзка
Снимка: 154
в чем смысл переделанных автобусов в троллейбус , ели есть 321?
–7
+1 / –8
01.02.2018 16:06 MSK
Връзка
Снимка: 1025
Цитата (Иван Логинов, 01.02.2018):
> в чем смысл переделанных автобусов в троллейбус , ели есть 321?

В чем смысл этих слов? Я ничего не понял)
+3
+3 / –0
01.02.2018 16:07 MSK
Връзка
Santehnik · Киев
Снимка: 1488 · Технически отдел
Цитата (Иван Логинов, 01.02.2018):
> в чем смысл переделанных автобусов в троллейбус , ели есть 321?

Как минимум в том что у 321 убогий салон, чего нельзя сказать о 203Т.
+3
+3 / –0
01.02.2018 17:13 MSK
Връзка
Снимка: 443
Цитата (Миша из Киева, 01.02.2018):
> В чем смысл этих слов? Я ничего не понял)

"Зачем брать МАЗы, если есть БКМ?"
0
+0 / –0
02.02.2018 14:35 MSK
Връзка
Снимка: 154
Цитата (Евгений Юрьевич, 01.02.2018):

> "Зачем брать МАЗы, если есть БКМ?"

Хах , точно , совсем забыл , что это 2 разных производителя :)

а все же , есть экономическая разница, между переделкой на основе автобуса и изначально троллейбусом?
–2
+0 / –2
02.02.2018 15:27 MSK
Връзка
Снимка: 1025
Цитата (Иван Логинов, 02.02.2018):
> а все же , есть экономическая разница, между переделкой на основе автобуса и изначально троллейбусом?

Секунду, а причем тут переделка из автобуса? МАЗ-103Т - это ведь изначально троллейбусы.
+1
+1 / –0
03.02.2018 08:39 MSK
Връзка
Няма снимки
Цитата (Миша из Киева, 02.02.2018):
> Цитата (Иван Логинов, 02.02.2018):
> > а все же , есть экономическая разница, между переделкой на основе автобуса и изначально троллейбусом?
> Секунду, а причем тут переделка из автобуса? МАЗ-103Т - это ведь изначально троллейбусы.
Кузов унифицирован с автобусным
0
+0 / –0
03.02.2018 14:03 MSK
Връзка
Снимка: 1025
Цитата (Александр Чернов, 03.02.2018):
> Кузов унифицирован с автобусным

Унификация и переделка - это, между прочим, разные вещи.
–1
+0 / –1
15.02.2018 04:54 MSK
Връзка
Няма снимки
Цитата (Иван Логинов, 02.02.2018):
> а все же, есть экономическая разница между переделкой на основе автобуса и изначально троллейбусом?
Как минимум экономия на дизайне и эргономике
–1
+0 / –1

Ваш коментар

За обсъждане на политика, ще получите едномесечен бан и няма да можете да публикувате.
Вие не сте влезли в сайта.
Коментари могат да пишат само регистрирани потребители.