Transphoto

Kuvat julkaistaan sellaisina kuin ne ovat eikä niiden tarkoitus ole tukea kenenkään/minkään tahon poliittista tai ideologista asemaa.

Kaikki aineisto on peräisin käyttäjiltä eikä kerro sivuston ylläpidon mielipiteistä.

Sulje
Kiova, Tatra T3SUCS # 5488
  KiovaTatra T3SUCS # 5488  —  СМЕ 5488+5459
 Tatra T3SUCS # 5459  —  СМЕ 5488+5459
Дарницьке трамвайне депо

Kuvaaja: tavalex2007 · Kiova           Kuvauspäivä: 23 joulukuuta 2017 v., lauantai

Tilastot

Julkaistu 26.12.2017 01:30 MSK
Näyttökerrat — 1204

Tarkemmat tiedot

Kiova, Tatra T3SUCS # 5488

Liikennöitsijä/varikko:Darnytske tramway depot
Tulo:29.09.2017
Malli:Tatra T3SUCS
Valmistettu:1985
Sarjanumero:175170
Nykytila:Käytössä
Käyttötarkoitus:Matkustajakulkuneuvo
Huom.:До 01.2022 — СМЕ 5488+5459. 29.09.2017 ex KPET, 7761; 2016 ex Bratislava, 7761
Хронология:

Kameran asetukset

Model:Canon PowerShot G15
Date and Time:23.12.2017 10:38
Exposure Time:1/800 sec
Aperture Value:2.8
ISO Speed:200
Focal Length:30.5 mm
Näytä kaikki EXIF-tunnisteet

Kommentit · 4

26.12.2017 21:42 MSK
Linkki
Kuvat: 1003
мне интересно, а зачем было городить скворечник, если на морде нет низковольтного разъёма?))
+2
+2 / –0
30.12.2017 12:52 MSK
Linkki
ObolonsSKY · Victor Harbour
Kuvat: 62
У Вас виникає лише одне питання, дивлячись на цю СБО???

У мене принаймні:
- навіщо з 5488 демонтували конструкцію маски з одним центральним склоочисником, замінивши її "двощітковою" маскою? При цьому праву щітку вже вкрали.
- навіщо залишили широкоформатну рамку маршрутовказівника, якщо сам ЕМВ є квадратним?
- чому, зробивши трирядну схему сидінь, розташували спарені "унітази" по правому борту, а не по лівому, що дозволило б збільшити кількість місць для сидіння (бо ж місцеві старі СТТСівці надто дорікають чехам/словакам за малу кількість "унітазів")...

тощо / етс.

///////////////

У Вас возникает только один вопрос, глядя на эту СБО ???

У меня по крайней мере:
- зачем с 5488 демонтировали конструкцию маски с одним центральным стеклоочистителем, заменив ее "двощитковою" маской? При этом правую щетку уже украли.
- зачем оставили широкоформатную рамку маршрутовказивника, если сам ЭМУ является квадратным?
- почему, сделав трехрядную схему сидений, расположили спаренные "унитазы" по левому борту, а не по правому, что позволило бы увеличить количество мест для сидения (так как местные старые СТТСовци слишком упрекают чехам / словакам за малое количество "унитазов") .. .
0
+0 / –0
04.02.2018 01:39 MSK
Linkki
Jan de Vu · Lviv
Kuvat: 528
Цитата (Федин Кирилл, 26.12.2017):
> мне интересно, а зачем было городить скворечник, если на морде нет низковольтного разъёма?))

Потому что мозгов нету. Думать так и не научились.
0
+0 / –0
02.03.2019 20:40 MSK
Linkki
Ei kuvia
Цитата (ObolonsSKY, 30.12.2017):
> - навіщо залишили широкоформатну рамку маршрутовказівника, якщо сам ЕМВ є квадратним?

Досих пор интересно, почему не разу не поэксперементировали, ведь если впихнуть широкоформатный ЭМУ, будет выше информативность, как у Т6 и т.д.
0
+0 / –0

Kommenttisi

Älä keskustele poliittisista aiheista tai sinut estetään kuukaudeksi.
Sinun on kirjauduttava sisään kirjoittaaksesi kommentteja.