TransPhoto

Nuotraukos publikuojamos tinklapyje „kaip yra“ ir neturi tikslo platinti bet kurias politines ir/ar ideologines pažiūras.

Turinys yra pateikiamas tinklapio vartotojų ir neatspindi tinklapio administracijos požiūrio.

Uždaryti
Sevastopolis, Trolza-5265.03 “Megapolis” nr. 1095
  Sevastopolis Trolza-5265.03 “Megapolis” nr. 1095  —  maršrutas 92
Инкерман, Симферопольское шоссе

Autorius: PRO100МИХА · Maskva           Data: 2017 m. spalio 11 d., trečiadienis

Parodyti fotografavimo vietą žemėlapyje

Statistika

Publikuota 11.10.2017 19:44 MSK
Peržiūrų — 604

Detali informacija

Sevastopolis, Trolza-5265.03 “Megapolis” nr. 1095

Depas/Parkas:Trolleybus depot #1
Nuo...:2017-07-22
Modelis:Trolza-5265.03 “Megapolis”
Pagamintas:2017-07
Gamyklinis numeris:171
VIN:XTU526503H0000171
Dabartinė būsena:Pernumeruotas/perduotas miesto ribose (2022-07-01)
Paskirtis:Keleivinis
Eksploatacijos pradžia:2017-08-07
Pastaba:01.07.2022 to Depot-2; 25.07.2022 to Depot-1
Окрашен в бренд «Транспорт Севастополя»

Nuotraukos parametrai

Model:Canon PowerShot SX410 IS
Date and Time:11.10.2017 15:09
Exposure Time:1/1000 sec
Aperture Value:5
ISO Speed:100
Exposure Bias:–1/3 EV
Focal Length:4.3 mm
Parodyti visą EXIF

Komentarai · 5

30.03.2018 13:50 MSK
Nuoroda
PRO100МИХА · Maskva
Foto: 3518 · Miesto redaktorius
Аккумуляторы угробили. Машина работает под проводами, ну и максимум на 10к.
0
+0 / –0
30.03.2018 14:28 MSK
Nuoroda
Иван Р · Ėngelsas (Pokrovskas)
Foto: 298
А как же гарантия на них?
0
+0 / –0
30.03.2018 15:39 MSK
Nuoroda
Володя · Maskva
Foto: 1
Ну померла одна ячейка из 144 ну и что? Поменяют дальше будет ездить без проводов.

Лиотех вообще надёжным быть не может. Там конструктивный недостаток есть - очень большая ёмкость и образование уравнивающих токов внутри ячейки.
0
+0 / –0
12.08.2018 06:42 MSK
Nuoroda
San · Tashkent
Foto: 28
Почему закрыли данный маршрут? Не оправдал себя?
0
+0 / –0
12.08.2018 20:25 MSK
Nuoroda
PRO100МИХА · Maskva
Foto: 3518 · Miesto redaktorius
Цитата (San, 12.08.2018):
> Почему закрыли данный маршрут? Не оправдал себя?

Маршрут прекрасно работает и по сей день. Только обслуживается он автобусами большой вместимости марки "нефаз", к слову от нашего же предприятия. Троллейбусы были предвыборным пиаром и очень дорогим аттракционом. Удивительно ещё, что так долго они там работали.
0
+0 / –0

Komentaras

Už politikos aptarimą yra skiriamas mažiausiai 1 mėnesio pašalinimas
Jūs neprisijungėte.
Komentuoti gali tik registruoti vartotojai.