TransPhoto

Снимките се публикуват на сайта така, както са и нямат за цел да промотират каквато и да е политическа и/или идеологическа позиция.

Материалите се предоставят от потребителите и не отразяват мнението на администрацията на сайта.

Затвори
Рыбинск, ЗиУ-682 КР Иваново № 11
  Рыбинск ЗиУ-682 КР Иваново № 11 
Троллейбусное депо

Автор: Maksimushka · Ярославъл           Дата: 26 юли 2017 г., сряда

Статистика

Публикувано 31.07.2017 09:35 MSK
Разглеждан — 444

Подробна информация

Рыбинск, ЗиУ-682 КР Иваново № 11

Депо/Парк:Троллейбус
От...:31.03.2006
Модел:ЗиУ-682 КР Иваново
Построен:03.2006
Текущо състояние:Бракуван (10.2017)
Назначение:Пътнически
Бракуван (Наряз.):12.2017
Забележка:До 31.03.2006 — ЗиУ-682В-012 [В0А]
2006 — КВР
09.04.2006 — ввод в эксплуатацию
Точная дата утилизации: 11.12.2017 г.

Параметри на камерата и снимката

Модель камеры:Canon IXUS 160
Время съёмки:26.07.2017 17:33
Выдержка:1/50 с
Диафрагменное число:3.2
Чувствительность ISO:640
Фокусное расстояние:5 мм
Показване на всички EXIF тагове

Коментари · 4

31.07.2017 09:55 MSK
Връзка
Снимка: 2621
на разбор?
0
+0 / –0
31.07.2017 11:42 MSK
Връзка
Снимка: 6
Цитата (Лученецкий Ярослав, 31.07.2017):
> на разбор?

Я слышал что 11 уже два раза пытались списать, думаю в третий раз точно спишут.
0
+0 / –0
01.08.2017 21:20 MSK
Връзка
робот · Рыбинск
Снимка: 463 · Местен редактор
Цитата (Лученецкий Ярослав, 31.07.2017):
> на разбор?

Думаю её судьба, как и 29 пока не решена. Стоят в поле бок о бок, ждут своей участи.
+1
+1 / –0
02.08.2017 00:11 MSK
Връзка
robcar · Рыбинск
Снимка: 2194 · Старши фотомодератор
Стоят в стадии разукомплектации до состояния "кузов и колеса", дальше только в утиль.
В последнее время это приводит исключительно к списанию, за примерами далеко ходить не надо: 106, 103, 33, 99, 97, 48.
Только машина 24 после нескольких месяцев недавнего простоя вернулась на линию, но сразу встала машина 90.
Буду рад ошибиться, но практика говорит о том, что из-за нехватки рабочих агрегатов эти машины с вероятностью 90% больше никуда не поедут, несмотря на удовлетворительное состояние рамы кузова. Я конечно дилетант и далек от процесса поддержания жизнеспособности троллейбусов, но мне кажется, что без капитального ремонта ТЭД и компрессоров всё больше машин будут повторять эту незавидную судьбу...
0
+0 / –0

Ваш коментар

За обсъждане на политика, ще получите едномесечен бан и няма да можете да публикувате.
Вие не сте влезли в сайта.
Коментари могат да пишат само регистрирани потребители.