TransPhoto

Nuotraukos publikuojamos tinklapyje „kaip yra“ ir neturi tikslo platinti bet kurias politines ir/ar ideologines pažiūras.

Turinys yra pateikiamas tinklapio vartotojų ir neatspindi tinklapio administracijos požiūrio.

Uždaryti
Vitebskas, 2-axle trailer car nr. 160
  Vitebskas 2-axle motor car nr. 115  —  Поезд 115-160
 2-axle trailer car nr. 160  —  Поезд 115-160
5-я вуліца Фрунзэ

Autorius: Alexandr Matr · Brianskas           Data: 2017 m. kovo 27 d., pirmadienis

Parodyti fotografavimo vietą žemėlapyje

Statistika

Publikuota 16.06.2017 23:21 MSK
Peržiūrų — 513

Detali informacija

Vitebskas, 2-axle trailer car nr. 160

Depas/Parkas:Tram depot of the unitary municipal transport enterprise "Vitebsk tram and trolleybus managemen
Nuo...:2014-06
Modelis:2-axle trailer car
Pagamintas:2014
Dabartinė būsena:Neeksploatuojamas
Paskirtis:Muziejinis
Pastaba:Трамвай-памятник. Поезд 115-160
Реплика прицепного вагона № 160.
Такие вагоны работали в Витебске с 1898 года в сцепке с моторными вагонами Siemens & Halske.
Построен и установлен на постамент летом 2014 г.
С 12.2021 по 02.2022 был украшен гирляндой

Nuotraukos parametrai

Model:NIKON D5100
Date and Time:27.03.2017 14:51
Exposure Time:1/400 sec
Aperture Value:10
ISO Speed:200
Focal Length:18 mm
Parodyti visą EXIF

Komentarai · 4

18.06.2017 07:40 MSK
Nuoroda
Alexandr Matr · Brianskas
Foto: 3384 · Video katalogo redaktorius
Номер 115 на первом вагоне понятен, 115-летия открытия Витебского трамвая. А почему прицепному присвоили № 160?
0
+0 / –0
18.06.2017 09:42 MSK
Nuoroda
TTT · Ryga
Foto: 24
Такая прелесть должна колесить по городу, а не стоять на подиуме. Никогда не понял смысл таких "памятников".
0
+0 / –0
18.06.2017 10:41 MSK
Nuoroda
Foto: 2560 · Miesto redaktorius
Цитата (Alexandr Matr, 18.06.2017):
> А почему прицепному присвоили № 160?

На самом первом фото витебского трамвая попал в кадр прицепной вагон №160, видимот в честь него


Цитата (TTT, 18.06.2017):
> Такая прелесть должна колесить по городу

В данном случае это проблематично, вагон узкоколейный, плюс по слухам - оборудование на снегочисте, из которого сделали этот вагон, сгорело. Вот вагон Х широкой колеи, что, впрочем, не мешает ему так же стоять в качестве памятника
+1
+1 / –0
18.06.2017 13:03 MSK
Nuoroda
Славик · Hamburgas
Foto: 41
Конечно, приятно было бы иметь ходовой музейный поезд, но относительно конкретно этого открытого прицепного вагона меня что-то тревога берёт: как заставить пассажиров соблюдать технику безопасности? Открытые борта сработают как приглашение запрыгивать и спрыгивать на ходу. А потом, это ведь всего лишь стилизация «примерно вот так некогда было», а не подлинный вагон той эпохи.
0
+0 / –0

Komentaras

Už politikos aptarimą yra skiriamas mažiausiai 1 mėnesio pašalinimas
Jūs neprisijungėte.
Komentuoti gali tik registruoti vartotojai.