TransPhoto

Fotografiile sunt publicate ca atare și nu au scopul de a promova vreo poziție politică și/sau ideologică.

Toate materialele sunt furnizate de către utilizatorii acestui site și nu reflectă opinia echipei de administrare a ste-ului

Închide
Kiev, Tatra T3SUCS Nr. 5581
  KievTatra T3SUCS Nr. 5581  —  Traseu 35
Проспект Юрія Гагаріна

Autor: tavalex2007 · Kiev           Dată: 11 mai 2017 an, Joi

Statistici

Publicat 12.05.2017 01:03 MSK
Vizualizări — 1037

Informație detaliată

Kiev, Tatra T3SUCS Nr. 5581

Depoul:Darnytske tramway depot
Livrat:20.04.2017
Model:Tatra T3SUCS
Anul construcției:1987
Numărul de serie:176982
Starea actuală:Operațional
Funcție:Vehicul de pasageri
Observație:20.04.2017 ex KPET, 414; 26.12.2016 ex Košice, 414

Setările camerei foto

Model:DMC-FZ200
Date and Time:11.05.2017 19:02
Exposure Time:1/400 sec
Aperture Value:2.8
ISO Speed:200
Exposure Bias:–0.33 EV
Focal Length:36.7 mm
Arătați datele EXIF

Comentarii · 20

12.05.2017 19:53 MSK
Link
ObolonsSKY · Victor Harbour
Fotografii: 62
Авжеж, навіть за наявності шикарного "широкоформатного" скла КЗЕТ не спромігся поставити нормальний ЕМВ (такий, як був в оригіналі або принаймні такий http://transphoto.ru/photo/991779/).

Дуже шкода, бо взагалі втрачається увесь резон цієї чудової конструкції маски...

ПС: цікаво, напівпантограф словаки не віддали чи вже наш улюблений завод?
+7
+9 / –2
12.05.2017 19:58 MSK
Link
Drago · Kiev
Nicio fotografie
Цитата (ObolonsSKY, 12.05.2017):
> Авжеж, навіть за наявності шикарного "широкоформатного" скла КЗЕТ не спромігся поставити нормальний ЕМВ

І справді: або поставили б вже ЕМВ з кінцевими зупинками, або зробили як на 5989: http://transphoto.ru/photo/1011111/

А так трамвай втрачає свою привабливість :(
+4
+5 / –1
12.05.2017 20:08 MSK
Link
ObolonsSKY · Victor Harbour
Fotografii: 62
Цитата (Drago, 12.05.2017):
> або поставили б вже ЕМВ з кінцевими зупинками

На деяких "підміновагонах" бачу бічні маршрутники лише з кінцевою, у напрямку якої рухається трамвай - такий би ЕМВ на цей вагон! Але вийшло, як завжди...


Цитата (Drago, 12.05.2017):
> або зробили як на 5989

Цей варіант зробили ще словаки. Для КЗЕТ то, вочевидь, є непосильною роботою.

Цитата (Drago, 12.05.2017):
> А так трамвай втрачає свою привабливість :(

Саме так! Достатньо порівняти з тим, як зробили у Харкові http://transphoto.ru/photo/1003679/
+4
+5 / –1
12.05.2017 20:12 MSK
Link
Drago · Kiev
Nicio fotografie
Цитата (ObolonsSKY, 12.05.2017):
> Цей варіант зробили ще словаки. Для КЗЕТ то, вочевидь, є непосильною роботою.

Воно і видно :(


Цитата (ObolonsSKY, 12.05.2017):
> Достатньо порівняти з тим, як зробили у Харкові http://transphoto.ru/photo/1003679/

Що тут сказати: молодці!
+4
+5 / –1
12.05.2017 23:11 MSK
Link
watchmaker · Harkov
Nicio fotografie
Харьковские вагоны пришли из Остравы уже с BUSE.
+1
+2 / –1
12.05.2017 23:17 MSK
Link
Fotografii: 244
В Остраве были харьковские вагоны? ((-:
+4
+5 / –1
12.05.2017 23:23 MSK
Link
Santehnik · Kiev
Fotografii: 1488 · Departamentul tehnic
Тут единственный косяк КЗЭТа в том что не поставили нормальную маску. ЭМУ правильный, согласно ТЗ.
+1
+2 / –1
13.05.2017 00:06 MSK
Link
Andrey_Sheva · Harkov
Fotografii: 1681
Цитата (watchmaker, 12.05.2017):
> Харьковские вагоны пришли из Остравы уже с BUSE.

Если ты хотел сказать что остравские вагоны в Харьков пришли с BUSE, то в ответ скажу, что я практически уверен, что из Кошице вагоны тоже пришли с комплектной инфосистемой. Просто ей выпилили и поставили Гранато по стандартной схеме, хотя для вагонов с широким МУ грамотнее было бы использовать и широкое переднее табло
+5
+5 / –0
13.05.2017 13:22 MSK
Link
Adam Feňo · Košice
Fotografii: 82
Quote (watchmaker, 13.05.2017):
> Харьковские вагоны пришли из Остравы уже с BUSE.

Кошицкой вагон 414 тоже приходил с БУСЕ https://imhd.sk/ke/galeria-media/Vyhlada...=&ghv=6442
0
+0 / –0
13.05.2017 13:43 MSK
Link
Fotografii: 134
ЭМУ в Дарнице всё равно грозит быстро сдохнуть - на нескольких вагонах уже давно жестянки. Поэтому - какая разница?
+2
+3 / –1
13.05.2017 19:54 MSK
Link
ObolonsSKY · Victor Harbour
Fotografii: 62
Цитата (Ярослав Московка, 13.05.2017):
> ЭМУ в Дарнице всё равно грозит быстро сдохнуть - на нескольких вагонах уже давно жестянки. Поэтому - какая разница?

Виходячи з такої логіки - навіщо взагалі вагони капіталити?! Вони ж все одно "здохнуть".


Цитата (Santehnik, 12.05.2017):
> Тут единственный косяк КЗЭТа в том что не поставили нормальную маску

Не тільки "тут" http://transphoto.ru/photo/1013246/ і не факт, що ця маска є "ненормальною". А от маршрутник - явно не в тему!

Цитата (Santehnik, 12.05.2017):
> ЭМУ правильный, согласно ТЗ.

А може бути неправильний ЕМВ?

"Система інформування пасажирів про маршрут руху повинна включати передній, боковий та задній світлодіодні маршрутні покажчики ..."

ПС: цікаво, може тут і кількість сидінь відповідає ТД?!
+1
+1 / –0
13.05.2017 20:02 MSK
Link
Fotografii: 133
Цитата (ObolonsSKY, 13.05.2017):
> А може бути неправильний ЕМВ?
>
> "Система інформування пасажирів про маршрут руху повинна включати передній, боковий та задній світлодіодні маршрутні покажчики ..."

"світлодіодні"! Тобто блінкерний вже, хоч він й ЕМВ, але порущує ТЗ
0
+0 / –0
13.05.2017 20:31 MSK
Link
Santehnik · Kiev
Fotografii: 1488 · Departamentul tehnic
Цитата (ObolonsSKY, 13.05.2017):
> А може бути неправильний ЕМВ?

Так, може бути неправильний :)

Цитата (ObolonsSKY, 13.05.2017):
> ПС: цікаво, може тут і кількість сидінь відповідає ТД?!

По ТЗ 2017 року їх має бути 32 од. або більше.

Цитата (Владимир Рар, 13.05.2017):
> "світлодіодні"! Тобто блінкерний вже, хоч він й ЕМВ, але порущує ТЗ

Саме так. До того ж Київпастрансу не цікавий бардак з якихось сумнівних систем.
+2
+2 / –0
13.05.2017 21:02 MSK
Link
ObolonsSKY · Victor Harbour
Fotografii: 62
Цитата (Santehnik, 13.05.2017):
> Так, може бути неправильний :)

Тобто, якби "в лобі" стояв такий маршрутник http://transphoto.ru/photo/1004917/ , то це було б порушенням тех.вимог?


Цитата (Santehnik, 13.05.2017):
> До того ж Київпастрансу не цікавий бардак з якихось сумнівних систем.

Не певен, що BUSE є більш сумнівною системою порівняно з "гранатами"...
+1
+1 / –0
13.05.2017 21:35 MSK
Link
Forteroyal · Kiev
Fotografii: 17
Цитата (ObolonsSKY, 13.05.2017):
> Не певен, що BUSE є більш сумнівною системою порівняно з "гранатами"...

Зато криворукие радисты в наших депо могут не разобраться. В этом контексте обычно нерабочие блинкерные М/у на ЮМЗ Е-186 вполне красноречивы.
Но это не значит, что "Бусю" надо было снять и выбросить.
+2
+2 / –0
14.05.2017 12:50 MSK
Link
Alex5658 · Kiev
Fotografii: 6
Краще вирішили питання з сотнею вагонів на яких сидіння 1+1, а також з СБО.
0
+0 / –0
14.05.2017 14:10 MSK
Link
ObolonsSKY · Victor Harbour
Fotografii: 62
Цитата (Alex5658, 14.05.2017):
> вирішили питання з сотнею вагонів на яких сидіння 1+1

У кращому випадку "трирядку" можуть зробити під час СР, а у гіршому - ніколи.


Цитата (Alex5658, 14.05.2017):
> з СБО

А Дарниця не поспішає зчіпляти вагони...

Отож, радикальне збільшення кількості систем якщо і відбудеться, то лише після того, як ДШ майже усі свої Т3 "подарує" ПД та ДД.
А це може відбутися лише після придбання отих 40 "песюків" майже за 2 ярди.
0
+0 / –0
14.05.2017 16:39 MSK
Link
Blek · Kiev
Fotografii: 2
Цитата (Alex5658, 14.05.2017):
> Краще вирішили питання з сотнею вагонів на яких сидіння 1+1, а також з СБО.

Давно пора уже.


Цитата (ObolonsSKY, 14.05.2017):
> А Дарниця не поспішає зчіпляти вагони...
>
> Отож, радикальне збільшення кількості систем якщо і відбудеться, то лише після того, як ДШ майже усі свої Т3 "подарує" ПД та ДД.
> А це може відбутися лише після придбання отих 40 "песюків" майже за 2 ярди.

Те все Т3 из ДШ тоже будут я думаю на подмену отправлять, за исключением КВРов.
0
+0 / –0
14.05.2017 18:37 MSK
Link
ObolonsSKY · Victor Harbour
Fotografii: 62
Цитата (Blek, 14.05.2017):
> Те все Т3 из ДШ тоже будут я думаю на подмену отправлять

Авжеж, а де стільки вагонів узяти?! На цей рік - 30 підмін, з яких майже третина вже виконані.

А непрацюючих Т3 наразі вже три десятки...

Отож навіть некапіталеним вагонам ще доведеться побігати.
0
+0 / –0
14.05.2017 22:19 MSK
Link
Осел1 · Kiev
Nicio fotografie
Цитата (Ярослав Московка, 13.05.2017):
> ЭМУ в Дарнице всё равно грозит быстро сдохнуть - на нескольких вагонах уже давно жестянки. Поэтому - какая разница?

1)а нечего что в ДШ на к1/к1м8 не работает эму, на 211 в НОВЫХ атаманах в одном полностью не работает а в одном только заднее табло не работает.
2) в дд не работает только киевприбора который уже давно банкрот и в обслуживании
непрактичный
0
+0 / –0

Comentariul dumneavoastră

Vă rugăm să nu aduceți în discuție subiecte politice, altfel veți fi suspendat pentru cel puțin o lună!
Trebuie să vă conectați pentru a scrie comentarii.