Penang Hill Railway Funicular
 |
George Town, Doppelmayr Garaventa 80-FUL Penang Hill № 3
Upper Tunnel Station — Upper Station
The second generation 1977-built Doppelmayr Garaventa 80-FUL car at the tunnel with the steepest incline in the world.
• • •
Вагон Doppelmayr Garaventa 80-FUL второго поколения 1977 года у туннеля с самым крутым уклоном в мире.
Photo: Skyevo
Wikipedia
11 juuni 2010 a. Saatis Ymtram
|
 |
George Town, Doppelmayr Garaventa 80-FUL Penang Hill № 3
Claremont Station — Moniot Station
Two second generation 1977-built cars meet at the passing point of the upper segment of the line.
• • •
Два вагона второго поколения 1977 года постройки встречаются на разъезде верхнего участка линии.
Photo: Syed Abdul Khaliq
Wikipedia
6 aprill 2009 a. Saatis Ymtram
|
 |
George Town, Doppelmayr Garaventa 80-FUL Penang Hill № 3
Claremont Station — Moniot Station
The Penang Hill Railway previously consisted of two separate funiculars.
Two second generation 1977-built cars with freight trailers meet at the passing point of the upper segment of the line.
• • •
"Железная дорога Пенанг-Хилл" ранее состояла из двух отдельных фуникулеров.
Два вагона второго поколения 1977 года постройки с грузовыми прицепами встречаются на разъезде верхнего участка линии.
Photo: Ouishoebean
Wikipedia
10 detsember 2006 a. Saatis Ymtram
|
 |
Viaduct Station — Lower Tunnel Station
Photo: Ac101
Wikipedia
8 september 2005 a. Saatis Ymtram
|
 |
George Town, Doppelmayr Garaventa 80-FUL Penang Hill № 1 George Town, Doppelmayr Garaventa 80-FUL Penang Hill № 2
Lower Station — Middle Station
The Penang Hill Railway previously consisted of two separate funiculars.
Two second generation 1977-built Doppelmayr Garaventa 80-FUL cars 1 and 2 at the passing point of the lower segment of the line.
• • •
"Железная дорога Пенанг-Хилл" ранее состояла из двух отдельных фуникулеров.
Два вагона Doppelmayr Garaventa 80-FUL второго поколения 1977 года постройки у разъезда нижнего участка линии.
Photo: Midori
Wikipedia
16 mai 2005 a. Saatis Ymtram
|
 |
George Town, Funicular* № 4 George Town, Funicular* № 3
Claremont Station — Moniot Station
Two first generation 1923-built wooden cars with freight trailers meet at the passing point of the upper segment of the line.
• • •
Два деревянных вагона первого поколения 1923 года постройки с грузовыми прицепами встречаются на разъезде верхнего участка линии.
Photo: The Penang Hill Railway
1977 a. või varem Saatis Ymtram
|
 |
George Town, Funicular* № 4
Claremont Station — Moniot Station
The first generation 1923-built wooden car with a freight trailer at the passing point of the upper segment of the line.
• • •
Деревянный вагон первого поколения 1923 года постройки с грузовым прицепом на разъезде верхнего участка линии.
Source of photo: Nationaal Museum van Wereldculturen, Amsterdam
1923 a. või hiljem Saatis Ymtram
|
Näidatud fotosid: 8 / 38
Pildid sorteeritud filmimise kuupäeva järgi, üleval kõige uuemad.
Süsteemide nimekirja juurde
|