Transphoto市区电力交通网

Penang Hill Railway Funicular

乔治市

««12»»
159 kB
168

Maps

The mountain part of the Penang Hill Railway.
Footpaths along the line are clearly visible.
See suggestions for a visit here:
https://transphoto.org/photo/2061142/#3379793
• • •
Горная часть "железной дороги Пенанг-Хилл".
Показаны дорожки, идущие вдоль линии.
Советы к посещению:
https://transphoto.org/photo/2061142/#3379795

Map: The Penang Hill Railway

2023 年
提供照片用户: Ymtram

525 kB
2
74

乔治市,  Doppelmayr Garaventa 80-FUL Penang Hill  # 3 

Upper Tunnel Station — Upper Station

The second generation 1977-built Doppelmayr Garaventa 80-FUL car at the tunnel with the steepest incline in the world.
• • •
Вагон Doppelmayr Garaventa 80-FUL второго поколения 1977 года у туннеля с самым крутым уклоном в мире.

Photo: Skyevo
Wikipedia

11 六月 2010 年
提供照片用户: Ymtram

584 kB
42

乔治市,  Doppelmayr Garaventa 80-FUL Penang Hill  # 3 

Claremont Station — Moniot Station

Two second generation 1977-built cars meet at the passing point of the upper segment of the line.
• • •
Два вагона второго поколения 1977 года постройки встречаются на разъезде верхнего участка линии.

Photo: Syed Abdul Khaliq
Wikipedia

6 四月 2009 年
提供照片用户: Ymtram

1864 kB
43

乔治市,  Doppelmayr Garaventa 80-FUL Penang Hill  # 3 

Claremont Station — Moniot Station

The Penang Hill Railway previously consisted of two separate funiculars.
Two second generation 1977-built cars with freight trailers meet at the passing point of the upper segment of the line.
• • •
"Железная дорога Пенанг-Хилл" ранее состояла из двух отдельных фуникулеров.
Два вагона второго поколения 1977 года постройки с грузовыми прицепами встречаются на разъезде верхнего участка линии.

Photo: Ouishoebean
Wikipedia

10 十二月 2006 年
提供照片用户: Ymtram

191 kB
80

Viaduct Station — Lower Tunnel Station

Photo: Ac101
Wikipedia

8 九月 2005 年
提供照片用户: Ymtram

1490 kB
36

乔治市,  Doppelmayr Garaventa 80-FUL Penang Hill  # 1 
乔治市,  Doppelmayr Garaventa 80-FUL Penang Hill  # 2 

Lower Station — Middle Station

The Penang Hill Railway previously consisted of two separate funiculars.
Two second generation 1977-built Doppelmayr Garaventa 80-FUL cars 1 and 2 at the passing point of the lower segment of the line.
• • •
"Железная дорога Пенанг-Хилл" ранее состояла из двух отдельных фуникулеров.
Два вагона Doppelmayr Garaventa 80-FUL второго поколения 1977 года постройки у разъезда нижнего участка линии.

Photo: Midori
Wikipedia

16 五月 2005 年
提供照片用户: Ymtram

2705 kB
30

乔治市,  Funicular*  # 4 
乔治市,  Funicular*  # 3 

Claremont Station — Moniot Station

Two first generation 1923-built wooden cars with freight trailers meet at the passing point of the upper segment of the line.
• • •
Два деревянных вагона первого поколения 1923 года постройки с грузовыми прицепами встречаются на разъезде верхнего участка линии.

Photo: The Penang Hill Railway

1977 年 或更早
提供照片用户: Ymtram

176 kB
42

乔治市,  Funicular*  # 4 

Claremont Station — Moniot Station

The first generation 1923-built wooden car with a freight trailer at the passing point of the upper segment of the line.
• • •
Деревянный вагон первого поколения 1923 года постройки с грузовым прицепом на разъезде верхнего участка линии.

Source of photo: Nationaal Museum van Wereldculturen, Amsterdam

1923 年 或以后
提供照片用户: Ymtram


现在显示的照片: 8/38 张
最新照片.
««12»»

去往交通系统列表