|
Električni gradski promet |
Miscellaneous photos
 |
Piazza S. Benedetto
After the renovation of S. Benedetto square, the trolleys reached above the pavement and the sign, and are therefore impassable for trolleybuses. On google maps, this condition can be seen as early as April 2024. Since then, only curtains have been added in a new track, but moving the wires is a problem for more than four months. Incomprehensible.
13 Kolovoz 2024 god. Autor: Trollino_15
|
 |
Via Dante Alighieri
After more than three years of work, the construction of the extension of the tram line has progressed by just one stop. The entire line to Piazza Matteoni was due to be completed in 2023.
13 Kolovoz 2024 god. Autor: Trollino_15
|
 |
Viale Bonaria
Trolleybus line at the intersection of Viale Cimitero and Viale Bonaria. The construction of a tram line is planned at the site, in the direction of Piazza Repubblica in the axis of the trolleybus line. It was canceled and all that remains (for now) is the turnout on Viale Cimitero, the handling arch back and the arch to Viale Bonaria in the direction of the station. A temporary roundabout was set up in the opposite direction, but the trolleys remained in the original axis, now new in the opposite direction. In the photo, a bus on line 5ZE (Zero Emission) pass through the section, which is also supposed to be a trolleybus and would pass through the area without any problems. Considering the several interruptions of trolley lines in other places, it is but paradoxically completely served by diesel buses.
9 Kolovoz 2024 god. Autor: Trollino_15
|
 |
Policlinico
Недостроенная станция на пересечении с шоссе (strada statale) 554.
16 Ožujak 2019 god. Autor: Савицкий Владислав
|
 |
San Gottardo
Часть "дальних поездов" по прежнему отправляется от "San Gottardo". Другая часть, "короткие" на Dolianova согласована со второй линией трамвая по Settimo.
Вторая линия трамвая Policlinico-Settimo обслуживается новыми вагонами CAF Urbos.
16 Ožujak 2019 god. Autor: Савицкий Владислав
|
 |
Piazza Repubblica
Здание конечной станции. До 2004 года это была конечная ж/д линии Cagliari-Isili.
16 Ožujak 2019 god. Autor: Савицкий Владислав
|
 |
Lungomare New York 11 Settembre 2001
"Евроремонт" по итальянски. Остатки трамвайной сети закрытой в 1973-м году, часть бывшего кольца возле главного ж/д вокзала.
16 Ožujak 2019 god. Autor: Савицкий Владислав
|
 |
Lungomare New York 11 Settembre 2001
"Евроремонт" по итальянски. Остатки трамвайной сети закрытой в 1973-м году, часть бывшего кольца возле главного ж/д вокзала.
16 Ožujak 2019 god. Autor: Савицкий Владислав
|
 |
Policlinico Dell' Argine
24 Listopad 2015 god. Autor: Klessk
|
 |
Genneruxi
Типичная платформа. Табло со временем до следующего вагона. Лавочки и навес с подсветкой.
24 Listopad 2015 god. Autor: Klessk
|
 |
Cagliari, Škoda 06T Elektra Br. CA 07 — route 1
San Gottardo
24 Listopad 2015 god. Autor: Klessk
|
 |
Cagliari, Škoda 06T Elektra Br. CA 04 — route 2
San Gottardo
Заезд в депо. Когда нет заходов и выходов вагонов используется как оборотный путь для маршрут №2.
24 Listopad 2015 god. Autor: Klessk
|
 |
Cagliari, Škoda 06T Elektra Br. CA 06 — route 1
Policlinico
Конечная станция трамвайной линии №1
24 Listopad 2015 god. Autor: Klessk
|
 |
Via Roma
Строительство продолжения линии метро от "piazza Repubblicа" до "stazione FS". До 1974 года по этой улице ходил исторический трамвай, до 2014 года эта дорога стала выделенной полосой для трамваев и троллейбусов.
12 Kolovoz 2014 god. Autor: Дмитрий Золотарёв
|
Pictures displayed: 20 out of 20
Photos currently sorted by date (New photos listed first).
|
|