TransPhoto

Zdjęcia publikowane są w stanie rzeczywistym i nie mają na celu promowania żadnego stanowiska politycznego i/lub ideologicznego.

Wszystkie materiały są dostarczane przez użytkowników i nie odzwierciedlają opinii zespołu administracyjnego witryny.

Zamknij
Dniepr, Tatra T3SU Nr 1199; Dniepr, Tatra T3SU Nr 1286; Dniepr, Tatra T3SU Nr 1232; Dniepr — Tram depots
  Dniepr Tatra T3SU Nr 1199 
 Tatra T3SU Nr 1286 
 Tatra T3SU Nr 1232 
Tatra T3R.P Nr 1383 
 Tatra T3R.P Nr 1385 
Tram depots
Трамвайне депо № 3

Autor: АндрейС           Data: 6 lutego 2017 r., poniedziałek

Statystyka

Opublikowano 07.02.2017 10:30 MSK
Odsłon — 1844

Dokładna informacja

Dniepr, Tatra T3SU Nr 1199

Zajezdnia:Tramway depot #3
Od...:1997
Model:Tatra T3SU
Wyprodukowany:1978
Numer fabryczny:167386
Stan obecny:Skasowany (2018)
Rodzaj:Liniowy
Notatka:1997 ex #1; ≈ 1985 ex #3
СМЕ 1199+1232 с 19?? по ~1998 г.
КР(ВРМ) 2008
СР 12.2010 — 01.2011
СР 03.2014

Dniepr, Tatra T3SU Nr 1286

Zajezdnia:Tramway depot #3
Od...:12.2015
Model:Tatra T3SU
Wyprodukowany:1980
Numer fabryczny:169647
Stan obecny:Skasowany (2019)
Rodzaj:Liniowy
Notatka:12.2015 ex 1240; 1997 ex #1; ≥ 1986 ex #3
СР 08.2006
КР(ВРМ) 11.2009
СР 10-12.2012

Dniepr, Tatra T3SU Nr 1232

Zajezdnia:Tramway depot #3
Od...:1997
Model:Tatra T3SU
Wyprodukowany:1980
Numer fabryczny:169653
Stan obecny:Skasowany (2019)
Rodzaj:Liniowy
Notatka:1997 ex #1; ≥ 1986 ex #3
КР(ВРМ) 05-08.2013

Parametry zdjęcia

Artist Name:Andrey Sergeevich
Copyright Information:(C) Newsheff 2017
Date and Time:06.02.2017 12:14
Pokaż cały EXIF

Komentarze · 12

07.02.2017 13:30 MSK
Link
Zdjęć: 1
Под списание, или КР?
0
+0 / –0
07.02.2017 13:35 MSK
Link
Zdjęć: 3657 · Redaktor lokalny
В профиле каждого из вагонов написано текущее его состояние.
–2
+2 / –4
07.02.2017 21:00 MSK
Link
андрюха · Kamieńskie
Zdjęć: 237
Ага , особенно "Пискуна" 1383 под списание))) Это вагоны под С.Р. то что все фары сняты свидетельствует о дефиците..
+2
+2 / –0
07.02.2017 23:17 MSK
Link
Zdjęć: 300
веер тупиковый так понимаю?
+1
+1 / –0
08.02.2017 01:03 MSK
Link
Zdjęć: 1
Если они на консервации, какого милого их не пустить на 18 и 19 маршруты? Там же такие сараи ездят, что просто ахтунг! Да и на других маршрутах можно усилить.
+1
+1 / –0
08.02.2017 05:38 MSK
Link
Zdjęć: 11
Есть такое понятие, как пробег. Поэтому их и не выпускают.
+1
+1 / –0
08.02.2017 10:11 MSK
Link
bgorbonos · Kijów
Zdjęć: 2
Интересно кто и куда перегоняет тепло по таким трубам. И кто за это платит? 2017 год!
–2
+2 / –4
08.02.2017 14:04 MSK
Link
Zdjęć: 557
У меня детский вопрос: почему вагоны без фар? Выкручивают во избежание краж и вкручивают перед выпуском на линию?
+1
+1 / –0
08.02.2017 17:14 MSK
Link
семён029 · Tarnopol
Zdjęć: 12
Цитата (Дмитрий Гаврилюк, 08.02.2017):
> У меня детский вопрос: почему вагоны без фар? Выкручивают во избежание краж и вкручивают перед выпуском на линию?


Цитата (андрюха, 07.02.2017):
> то что все фары сняты свидетельствует о дефиците..
+1
+1 / –0
30.08.2018 11:51 MSK
Link
Brak zdjęć
Эх,почти все вагоны (кроме 1383) на этом снимке,пойдут под списание(
0
+0 / –0
30.08.2018 13:45 MSK
Link
Zdjęć: 536
Цитата (ВиКтор1996, 30.08.2018):
> Эх,почти все вагоны (кроме 1383) на этом снимке,пойдут под списание(

Надеюсь 1385+1386 (он стоит за 1199) всё же не пойдёт.
+1
+1 / –0
30.08.2018 21:53 MSK
Link
Zdjęć: 11
1385/86 нет в списках на списание.
0
+0 / –0

Twój komentarz

Zabronione są rozmowy o polityce (karą jest ban na 1 miesiąc)
Nie zalogowałeś się na TransPhoto.
Komantarze mogą wystawiac tylko zarejestrowani użytkownicy.