TransPhoto

Снимките се публикуват на сайта така, както са и нямат за цел да промотират каквато и да е политическа и/или идеологическа позиция.

Материалите се предоставят от потребителите и не отразяват мнението на администрацията на сайта.

Затвори
Днепър, Tatra T3SU № 1199; Днепър, Tatra T3SU № 1286; Днепър, Tatra T3SU № 1232; Днепър — Територия на трамвайно депо
  Днепър Tatra T3SU № 1199 
 Tatra T3SU № 1286 
 Tatra T3SU № 1232 
Tatra T3R.P № 1383 
 Tatra T3R.P № 1385 
Територия на трамвайно депо
Трамвайне депо № 3

Автор: АндрейС           Дата: 6 февруари 2017 г., понеделник

Статистика

Публикувано 07.02.2017 10:30 MSK
Разглеждан — 1844

Подробна информация

Днепър, Tatra T3SU № 1199

Депо/Парк:Трамвайное депо № 3
От...:1997
Модел:Tatra T3SU
Построен:1978
Заводски №:167386
Текущо състояние:Бракуван (2018)
Назначение:Пътнически
Забележка:До 1997 — № 1; до ≈ 1985 — № 3
СМЕ 1199+1232 с 19?? по ~1998 г.
КР(ВРМ) 2008
СР 12.2010 — 01.2011
СР 03.2014

Днепър, Tatra T3SU № 1286

Депо/Парк:Трамвайное депо № 3
От...:12.2015
Модел:Tatra T3SU
Построен:1980
Заводски №:169647
Текущо състояние:Бракуван (2019)
Назначение:Пътнически
Забележка:До 12.2015 — 1240; до 1997 — № 1; до ≥ 1986 — № 3
СР 08.2006
КР(ВРМ) 11.2009
СР 10-12.2012

Днепър, Tatra T3SU № 1232

Депо/Парк:Трамвайное депо № 3
От...:1997
Модел:Tatra T3SU
Построен:1980
Заводски №:169653
Текущо състояние:Бракуван (2019)
Назначение:Пътнически
Забележка:До 1997 — № 1; до ≥ 1986 — № 3
КР(ВРМ) 05-08.2013

Параметри на камерата и снимката

Имя автора:Andrey Sergeevich
Авторские права:(C) Newsheff 2017
Время съёмки:06.02.2017 12:14
Показване на всички EXIF тагове

Коментари · 12

07.02.2017 13:30 MSK
Връзка
Снимка: 1
Под списание, или КР?
0
+0 / –0
07.02.2017 13:35 MSK
Връзка
Снимка: 3657 · Местен редактор
В профиле каждого из вагонов написано текущее его состояние.
–2
+2 / –4
07.02.2017 21:00 MSK
Връзка
андрюха · Каменское
Снимка: 237
Ага , особенно "Пискуна" 1383 под списание))) Это вагоны под С.Р. то что все фары сняты свидетельствует о дефиците..
+2
+2 / –0
07.02.2017 23:17 MSK
Връзка
Снимка: 300
веер тупиковый так понимаю?
+1
+1 / –0
08.02.2017 01:03 MSK
Връзка
Снимка: 1
Если они на консервации, какого милого их не пустить на 18 и 19 маршруты? Там же такие сараи ездят, что просто ахтунг! Да и на других маршрутах можно усилить.
+1
+1 / –0
08.02.2017 05:38 MSK
Връзка
Снимка: 11
Есть такое понятие, как пробег. Поэтому их и не выпускают.
+1
+1 / –0
08.02.2017 10:11 MSK
Връзка
bgorbonos · Киев
Снимка: 2
Интересно кто и куда перегоняет тепло по таким трубам. И кто за это платит? 2017 год!
–2
+2 / –4
08.02.2017 14:04 MSK
Връзка
Дмитрий Гаврилюк · Хабаровск
Снимка: 557
У меня детский вопрос: почему вагоны без фар? Выкручивают во избежание краж и вкручивают перед выпуском на линию?
+1
+1 / –0
08.02.2017 17:14 MSK
Връзка
семён029 · Тернопол
Снимка: 12
Цитата (Дмитрий Гаврилюк, 08.02.2017):
> У меня детский вопрос: почему вагоны без фар? Выкручивают во избежание краж и вкручивают перед выпуском на линию?


Цитата (андрюха, 07.02.2017):
> то что все фары сняты свидетельствует о дефиците..
+1
+1 / –0
30.08.2018 11:51 MSK
Връзка
ВиКтор1996 · Днепър
Няма снимки
Эх,почти все вагоны (кроме 1383) на этом снимке,пойдут под списание(
0
+0 / –0
30.08.2018 13:45 MSK
Връзка
Снимка: 536
Цитата (ВиКтор1996, 30.08.2018):
> Эх,почти все вагоны (кроме 1383) на этом снимке,пойдут под списание(

Надеюсь 1385+1386 (он стоит за 1199) всё же не пойдёт.
+1
+1 / –0
30.08.2018 21:53 MSK
Връзка
Снимка: 11
1385/86 нет в списках на списание.
0
+0 / –0

Ваш коментар

За обсъждане на политика, ще получите едномесечен бан и няма да можете да публикувате.
Вие не сте влезли в сайта.
Коментари могат да пишат само регистрирани потребители.