Transphoto

Photos are published as is and do not have purpose to promote any political and/or ideological position.

All materials are provided by users and do not reflect the opinion of the site administration team.

Close
Saint-Petersburg, BKM 84300M Br. 5213
  Saint-Petersburg BKM 84300M Br. 5213  —  route 3
Садовая улица

Autor: Diman           Date: 31 Srpanj 2016 god., Nedjelja

Statistics

Published 13.08.2016 20:26 MSK
Pregledi — 727

Detailed info

Saint-Petersburg, BKM 84300M Br. 5213

Location:SPb GUP «Gorelectrotrans»
Prijevoznik/Pogon:Tram depot #5
Since...:29.01.2013
Model:BKM 84300M
Proizvedeno:12.2012
Serijski broj:9
Trenutačno stanje:Povučeno (18.06.2024)
Namjena:Putničko vozilo
Launched:14.02.2013
Halted:01.04.2024
Izrezano:07.2024
История

Возгорание 01.04.2024 г.

Особенности

• Тяговое э/о "ЭПРО"

Camera Settings

Model:Canon EOS 1100D
Artist Name:Picasa
Date and Time:31.07.2016 11:24
Exposure Time:1/125 sec
Aperture Value:8
ISO Speed:100
Focal Length:45 mm
Show all EXIF tags

Comments · 7

13.08.2016 22:16 MSK
Link
Photos: 980
Cool looking Belorussian articulated tram, but where are windows to open?
+1
+3 / –2
13.08.2016 22:37 MSK
Link
Talash · Minsk
Photos: 276
Reflection hides them, but you can see outlines of the windows at night http://transphoto.ru/photo/556575/ or from the inside http://transphoto.ru/photo/611888/
0
+2 / –2
13.08.2016 22:51 MSK
Link
Photos: 980
Very nice, I see them! Nothing worse than trams and busses with too small windows, in rush-hours stuffed with passengers :)))
On the photos of the interior I see, many "stairs" inside the cabin. It is not very comfortable to have such, even less comfortable with luggage but it is the price to pay for low-floor tram.
0
+2 / –2
14.08.2016 05:46 MSK
Link
Photos: 2
Цитата (Katinka, 13.08.2016):
> On the photos of the interior I see, many "stairs" inside the cabin. It is not very comfortable to have such, even less comfortable with luggage but it is the price to pay for low-floor tram.

Not necessarily. "Vityaz" has 100% low floor without stairs inside.

Actually, in articulated trams it is for some reason much easier to make 100% low floor than in single (one-section) trams, which are said to have only two 100% low floor models in the world, the Czech EVO and the Russian 71-911 "Citystar" (which uses the Czech cart structure).
0
+3 / –3
14.08.2016 19:28 MSK
Link
Photos: 1
Есть ли перспективы продления маршрута в сторону Выборгской?
+2
+2 / –0
15.08.2016 00:11 MSK
Link
Серый · Saint-Petersburg
Photos: 427
Вообще-то хотели продлить до площади Ленина при запуске тройки до Сенной, но это всё были пустые разговоры. Без организации выделенных полос на Садовой улице хотя бы между Сенной площадью и Невским проспектом, а также на Троицком мосту продление маршрута бессмысленно.
А так в действительности трасса 3 маршрута до Выборгской была бы неплоха: задействована была бы линия на Гренадерском мосту, на котором нет постоянных маршрутов транспорта, а также у метро "Выборгская" нет пробок в отличие от той же площади Ленина.
+3
+3 / –0
15.08.2016 06:16 MSK
Link
Stanly · Saint-Petersburg
Photos: 2
Серый, да уж не хотя бы, а от Сенной площади до Троицкой площади, поскольку и на набережной Лебяжьей канавки, и на Садовой после Невского пробки - обычное явление.
+1
+1 / –0

Your comment

Please do not discuss political topics or you will be banned for at least one month!
You need to log in to write comments.