TransPhoto

Zdjęcia publikowane są w stanie rzeczywistym i nie mają na celu promowania żadnego stanowiska politycznego i/lub ideologicznego.

Wszystkie materiały są dostarczane przez użytkowników i nie odzwierciedlają opinii zespołu administracyjnego witryny.

Zamknij
Sankt Petersburg, LVS-86K Nr 3468
  Sankt Petersburg LVS-86K Nr 3468  —  linia 30
Большая Пороховская улица

Autor: Михаил Абрамов · Sankt Petersburg           Data: 28 maja 2016 r., sobota

Statystyka

Opublikowano 29.05.2016 09:20 MSK
Odsłon — 316

Dokładna informacja

Sankt Petersburg, LVS-86K Nr 3468

Lokacja:SPb GUP «Gorelectrotrans»
Zajezdnia:Tram depot #3
Od...:2006
Model:LVS-86K
Wyprodukowany:08.1995
Numer fabryczny:1435
Stan obecny:Skasowany (07.2024)
Rodzaj:Liniowy
Zawieszony:26.05.2024
Notatka:2006 ex Tram depot #1, 1064; 07.2003 ex Tram depot #3, 3434; 03.2003 ex Tram depot #2, 2034
История

• На заводской табличке дата постройки 07.95. Бортнадпись: построен 17.08.95
• КР ПТМЗ
• КВР ЦКР 05.2014 г.
• С января 2019 г. по август 2021 г. базировался на площадке Средний пр. В.О., 77

Komentarze · 5

01.12.2016 17:25 MSK
Link
Александр Лосев · Sankt Petersburg
Zdjęć: 12
Капиталку на ПТМЗ ему не делали, убирайте это из описания.
0
+0 / –0
01.12.2016 20:31 MSK
Link
Михаил Жуков · Sankt Petersburg
Zdjęć: 45
Как это установлено?
0
+0 / –0
01.12.2016 23:23 MSK
Link
Сергей0007 · Sankt Petersburg
Brak zdjęć
У шкафа окно хоть и раздельное, но 3468 построен 08.1995 года,а такому молодому вагону КР не стали бы делать на ПТМЗ.
0
+0 / –0
02.12.2016 00:59 MSK
Link
Potato · Sankt Petersburg
Zdjęć: 1014
Цитата (Сергей0007, 02.12.2016):
> 08.1995 года,а такому молодому вагону КР не стали бы делать на ПТМЗ.

Могли делать (в старые времена уже через шесть лет делали) ,но в данном случае судя по снимкам не было КР.
0
+0 / –0
02.12.2016 02:29 MSK
Link
Александр Лосев · Sankt Petersburg
Zdjęć: 12
Цитата (Сергей0007, 02.12.2016):
> окно хоть и раздельное

окно стали делать раздельным на всех вагонах, начиная с 1429 зав. номера


Цитата (Михаил Жуков, 01.12.2016):
> Как это установлено?

жизнь вагона хорошо запечатлена на фото и он там везде убитый.
К тому же салон после КР должен был претерпеть изменения, начиная как минимум от установки трона кондуктора и заканчивая стальными черными поручнями.
0
+0 / –0

Twój komentarz

Zabronione są rozmowy o polityce (karą jest ban na 1 miesiąc)
Nie zalogowałeś się na TransPhoto.
Komantarze mogą wystawiac tylko zarejestrowani użytkownicy.