TransPhoto

Nuotraukos publikuojamos tinklapyje „kaip yra“ ir neturi tikslo platinti bet kurias politines ir/ar ideologines pažiūras.

Turinys yra pateikiamas tinklapio vartotojų ir neatspindi tinklapio administracijos požiūrio.

Uždaryti
Praha, Tatra T1 nr. 5002; Praha, Tatra T3 nr. 6102
  PrahaTatra T1 nr. 5002 
Tatra T3 nr. 6102 
 Tatra T4YU nr. 5500 
Vozovna Střešovice (muzeum)
Автор beranekp, опубликовано с разрешения автора. Источник: https://www.flickr.com/photos/26181971@N07/15062544051/in/album-72157622846548738/

Atsiuntė Oleg Prokor · Luckas           Data: 2014 m. rugpjūčio 28 d., ketvirtadienis

Statistika

Publikuota 21.01.2016 20:23 MSK
Peržiūrų — 550

Detali informacija

Vertinimas

Praha, Tatra T1 nr. 5002

Depas/Parkas:Střešovice depot (+ museum)
Nuo...:1985
Modelis:Tatra T1
Pagamintas:1952
Gamyklinis numeris:143056
Dabartinė būsena:Eksploatuojamas
Paskirtis:Muziejinis
Pastaba:музей — экскурсионный. 1981 ex revenue service
1985 — vyřazena z provozu, v péči KMD / отстранение от эксплуатации, хранился у кружка любителей транспорта
2001-2005 — GO a zařazení mezi vyhlídkové vozy / КВР и введен в парк экскурсионных вагонов

Foto: plaminek1.ic.cz (2001?)
Foto: plaminek1.ic.cz (2001?)
Foto: prahamhd.vhd.cz (2003)

Praha, Tatra T3 nr. 6102

Depas/Parkas:Střešovice depot (+ museum)
Nuo...:2003
Modelis:Tatra T3
Pagamintas:1962
Gamyklinis numeris:152712
Dabartinė būsena:Eksploatuojamas
Paskirtis:Muziejinis
Pastaba:экскурсионный. 1998 ex revenue service
Předsunutý vůz 1. série T3, výroba zahájena 1961, dokončena spolu s 1. sérií v roce 1962 / Передовой вагон первой партии Т3, постройка начата 1961 г., окончена 1962 г. вместе с первой партией
Foto 1962
Foto 31.8.1977
Foto 2.9.1977
Foto 16.6.1996 (?)
Foto 1996

1982 — GO, pokusná změna nátěru soupravy 6115+6102 / КВР, опытная схема окраски СМЕ 6115+6102
31.5.1996 — souprava 6186+6102 odstavena z provozu / СМЕ 6186+6102 отстранена от эксплуатации
25.3.1997 — vůz převezen do ÚD / вагон отправлен в ремонтные мастерские (foto 29.10.1997: 1, 2)
1998-2003 — GO s navrácením historického vzhledu / КВР с восстановлением исторического вида
Historické díly pocházejí ze zrušených vozů, m.j. 5522 (foto) / Исторические части взяты из списанных вагонов, в том числе, № 5522 (фото)

Příslušnost k vozovnám (přibližně) / Принадлежность к депо (приблизительно):
1963 — Motol, Strašnice
1982 — Hloubětín
1996 — Žižkov
2003 — Střešovice

Komentaras

Už politikos aptarimą yra skiriamas mažiausiai 1 mėnesio pašalinimas
Jūs neprisijungėte.
Komentuoti gali tik registruoti vartotojai.