Transphoto

Photos are published as is and do not have purpose to promote any political and/or ideological position.

All materials are provided by users and do not reflect the opinion of the site administration team.

Close
Trolleybuses — LiAZ-5280
Trolleybuses — LiAZ-5280
Ryazan
25. Компрессор

Author: дядя андрей · Kolomna           Date: Sunday, December 12, 2010

Statistics

Published 27.02.2011 01:45 MSK
Views — 502

Detailed info

Camera Settings

Model:Canon PowerShot A2000 IS
Date and Time:13.12.2010 13:23
Exposure Time:1/60 sec
Aperture Value:3.2
ISO Speed:200
Focal Length:6.4 mm
Show all EXIF tags

Comments · 6

27.02.2011 10:23 MSK
Link
Photos: 919
Надо же, ЭК-4 впихнули))
0
+0 / –0
27.02.2011 12:02 MSK
Link
Photos: 6436
По моему самый надёжный и ремонтнопригодный
0
+0 / –0
27.02.2011 12:41 MSK
Link
Photos: 919
и самый шумный и весьма непроизводительный
0
+0 / –0
27.02.2011 12:58 MSK
Link
Сергей Филатов · Nizhny Novgorod
Photos: 2328
Цитата (Виктор Бергман, 27.02.2011):
> и самый шумный и весьма непроизводительный

Шумнее все таки немецкий "кнор-бремзе" которая Вологда любит ставить.
0
+0 / –0
27.02.2011 15:19 MSK
Link
Photos: 6436
Цитата (Виктор Бергман, 27.02.2011):
> и самый шумный и весьма непроизводительный

С этим можно поспорить:шум чаще всего из-за изношеных шатунных подшипников,производительность легко поднять заменой поршневых колец и притереть клапана.Начинает качать с 0 до 8кг за полторы минуты.Проверено на личном опыте.
0
+0 / –0
27.02.2011 17:20 MSK
Link
Photos: 4416 · Local editor
К ЭК-4 мы уже привыкли, если бы был другой компрессор, были бы проблемы.
0
+0 / –0

Your comment

Please do not discuss political topics or you will be banned for at least one month!
You need to log in to write comments.