TransPhoto

Фота публікуюцца на сайце як ёсць, без мэты прасоўвання якіх-небудзь палітычных ці ідэалагічных поглядаў.

Матэрыялы дадаюцца карыстальнікамі і не адлюстроўваюць пазіцыю адміністрацыі сайта.

Закрыць
Астана, ТП KAZ 398 № 71; Астана, ТП KAZ 398 № 89; Астана, ТП KAZ 398 № 82; Астана — Разные фотографии
  Астана ТП KAZ 398 № 71 
 ТП KAZ 398 № 89 
 ТП KAZ 398 № 82 
Разные фотографии
Троллейбус паркі
Живые трупы, или С любовью, Астана!

Аўтар: Шпекавыг · Масква           Дата: 15 ліпеня 2010 г., чацвер

Статыстыка

Апублікавана 09.12.2010 15:17 MSK
Праглядаў — 1605

Падрабязная інфармацыя

Астана, ТП KAZ 398 № 71

Дэпо / Парк:ТОО "Жезкиик"
З...:07.2003
Мадэль:ТП KAZ 398
Пабудаваны:06.2003
Заводскі №:44
Стан:Адпраўлены ў іншы горад (2011)
Прызначэнне:Пасажырскі
Заўвагі:С 2011 — Петропавловск

Астана, ТП KAZ 398 № 89

Дэпо / Парк:ТОО "Жезкиик"
З...:2004
Мадэль:ТП KAZ 398
Пабудаваны:08.2004
Заводскі №:82
Стан:Адпраўлены ў іншы горад (2011)
Прызначэнне:Пасажырскі
Заўвагі:С 2011 — Петропавловск

Астана, ТП KAZ 398 № 82

Дэпо / Парк:ТОО "Жезкиик"
З...:2003
Мадэль:ТП KAZ 398
Пабудаваны:06.2003
Заводскі №:62
Стан:Адпраўлены ў іншы горад (2011)
Прызначэнне:Пасажырскі
Заўвагі:С 2011 — Петропавловск

EXIF

Модель камеры:Canon EOS 450D
Время съёмки:15.07.2010 06:24
Выдержка:1/250 с
Диафрагменное число:4.5
Чувствительность ISO:100
Фокусное расстояние:18 мм
Паказаць цалкам

Каментары · 3

10.12.2010 13:45 MSK
Спасылка
Scream · Кіеў
Няма фота
Что-то в Казахстане не трамваи не троллейбусы долго не живут.
0
+0 / –0
10.12.2010 13:50 MSK
Спасылка
Иван Р · Энгельс
Фота: 298
А к 89 и 82 почему не привязано.
0
+1 / –1
10.12.2010 16:12 MSK
Спасылка
Ватсон · Масква
Няма фота
> Что-то в Казахстане не трамваи не троллейбусы долго не живут.

Почему? В Астане систему просто закрыли пару лет назад, а так эти Казахстанцы и единственная Шкода еще бы до сих пор ползали... тут дело вовсе не в нежизнеспособности троллейбусов/трамваев в Казахстане, а в изменении пасспотоков в Астане (троллейбус-то строили еще в старой Астане/Акмоле/Целинограде, а нынешняя Астана фактически город, построенный заново на пустом месте).

Жаль вот только гниют второй год без пользы, хоть отправили бы их обратно в Алмату (ибо больше никто сей нестандарт не возьмет), да всем видно пофиг.

Павлодар, У-Каменогорск, Темиртау (трам.), Петропавловск (трол.) вполне себе нормально фунциклируют с куда более старым ПС (только в Петропавловске треть ПС новые машины), да и Актюбинск (трол.) пашет, прикупив к своим и карагандинские БТЗ (в Актюбинске теперь едва ли не один из самых новых ПС в СНГ (от 2001 и моложе), вот только мало машин у них).

Это только Алмата усиленно гнобит ПС. :(((
+2
+2 / –0

Ваш каментар

Палітычныя дыскусіі забаронены.
Увайдзіце або зарэгіструйцеся, каб пакідаць каментары.