TransPhoto

Nuotraukos publikuojamos tinklapyje „kaip yra“ ir neturi tikslo platinti bet kurias politines ir/ar ideologines pažiūras.

Turinys yra pateikiamas tinklapio vartotojų ir neatspindi tinklapio administracijos požiūrio.

Uždaryti
Jaroslavlis, GS-4 nr. ГС-4
  JaroslavlisGS-4 nr. ГС-4 
Ручка контроллера. Фото предоставлено сотрудниками ОАО "ЯрГЭТ"

Atsiuntė Михаил Костров · Jaroslavlis           Data: 2010 m. lapkričio 22 d., pirmadienis

Statistika

Publikuota 24.11.2010 21:29 MSK
Peržiūrų — 372

Detali informacija

Jaroslavlis, GS-4 nr. ГС-4

Depas/Parkas:Tramway depot
Modelis:GS-4
Pagamintas:1982-12
Dabartinė būsena:Eksploatuojamas
Paskirtis:Tarnybinis
Pastaba:Снегоочиститель

Komentarai · 6

25.11.2010 15:46 MSK
Nuoroda
ViktorRy · Samara
Foto: 20 · Bendrasis redaktorius
Ходовых позиций 6, а сколько тормозных?
0
+0 / –0
25.11.2010 19:11 MSK
Nuoroda
Foto: 367
ни одной ))))))))))))
–1
+0 / –1
26.11.2010 00:20 MSK
Nuoroda
ViktorRy · Samara
Foto: 20 · Bendrasis redaktorius
Тем не менее, на верхней крышке КВ видно фрагмент надписи "Тормоз" ;) .
0
+0 / –0
27.11.2010 09:17 MSK
Nuoroda
CityVepr · Jaroslavlis
Foto: 39
Тормозных столько же. Там еще есть пневматический и ручной тормоз, а вместо звонка гудок :)
+1
+1 / –0
01.05.2013 14:46 MSK
Nuoroda
Foto: 515
Цитата (CityVepr, 27.11.2010)
> Тормозных столько же. Там еще есть пневматический и ручной тормоз, а вместо звонка гудок :)

Реостатное торможение?) То есть основное торможение производиться пнемватическим краном, а притормаживать можно и электрическим?)
0
+0 / –0
01.05.2013 22:56 MSK
Nuoroda
Володя · Maskva
Foto: 1
Цитата (Федор Киселев, 01.05.2013):
> То есть основное торможение производиться пнемватическим краном, а притормаживать можно и электрическим?

Основное торможение производится электротормозом, а полная остановка - воздухом.
+1
+1 / –0

Komentaras

Už politikos aptarimą yra skiriamas mažiausiai 1 mėnesio pašalinimas
Jūs neprisijungėte.
Komentuoti gali tik registruoti vartotojai.