TransPhoto

Снимките се публикуват на сайта така, както са и нямат за цел да промотират каквато и да е политическа и/или идеологическа позиция.

Материалите се предоставят от потребителите и не отразяват мнението на администрацията на сайта.

Затвори
Санкт Петербург, ЛМ-68М № 1571
  Санкт Петербург ЛМ-68М № 1571 
Трамвайный парк № 1

Автор: Der Schattenreiter · Санкт Петербург           Дата: 10 септември 2009 г., четвъртък

Статистика

Публикувано 31.10.2009 01:10 MSK
Разглеждан — 602

Подробна информация

Санкт Петербург, ЛМ-68М № 1571

Местоположение:СПб ГУП «Горэлектротранс»
Депо/Парк:Трамвайный парк № 1
От...:10.10.2008
Модел:ЛМ-68М
Построен:03.1987
Заводски №:1893
Текущо състояние:Бракуван (2009)
Назначение:Служебен
Забележка:До 10.10.2008 — линейный
История

• Служебный с октября 2008 г.

Параметри на камерата и снимката

Модель камеры:
Авторские права:COPYRIGHT, 2007
Время съёмки:10.09.2009 14:41
Выдержка:1/500 с
Диафрагменное число:2.8
Чувствительность ISO:80
Фокусное расстояние:6.3 мм
Показване на всички EXIF тагове

Коментари · 4

01.11.2009 17:23 MSK
Връзка
HAV · Санкт Петербург
Снимка: 380
Ну вот и нафига надо было тратиться на новую покраску, если он уже меньше чем через год перестал работать
0
+0 / –0
01.11.2009 18:11 MSK
Връзка
Der Schattenreiter · Санкт Петербург
Снимка: 112
Потому что он вызжал в город, а не тупо таскал дохляк в парке.
0
+0 / –0
03.11.2009 23:40 MSK
Връзка
Михаил Жуков · Санкт Петербург
Снимка: 45
Коняшинцы всё угробили подчистую - и учебки, и служебки вполне ходячие... Зря им новые вагоны со всего города сплавили - в скором времени то же самое начнётся.
0
+0 / –0
04.11.2009 11:39 MSK
Връзка
Der Schattenreiter · Санкт Петербург
Снимка: 112
Учебки - ха-ха. Их угробили за отсутствием в них необходимости ещё 5+ лет назад. А со своими обязанностями отлично справляется и 1740, причём по сей день.
Служебки - 1895 - просто дохляк, 1894 - сейчас на капитальном ремонте, 1703 - живой, 1704 - живой (хотя часто встаёт на ремонт). Остальные служебки типа 1571, 1580, 1619, 1533 - это бывшие линейные вагоны, поэтому можно сразу понять, что долго они не протянут - состояние у них ужасное, поэтому их и перевели в режим служебок временно. 1533 и 1619 - ещё живые. 1580 списали из-за разодранной задней площадки, 1571 - просто уже не ходовой.

То же самое сейчас не начнётся, и не надо в очередной раз гнать на парк без доводов.
0
+0 / –0

Ваш коментар

За обсъждане на политика, ще получите едномесечен бан и няма да можете да публикувате.
Вие не сте влезли в сайта.
Коментари могат да пишат само регистрирани потребители.