TransPhoto

Снимките се публикуват на сайта така, както са и нямат за цел да промотират каквато и да е политическа и/или идеологическа позиция.

Материалите се предоставят от потребителите и не отразяват мнението на администрацията на сайта.

Затвори
Ярославъл, 71-605 (КТМ-5М3) № 123; Ярославъл — Ремонты путей
  Ярославъл 71-605 (КТМ-5М3) № 123  —  маршрут 5
Ремонты путей
Проспект Октября

Автор: Лученецкий Ярослав · Ярославъл           Дата: 30 март 2008 г., неделя

Статистика

Публикувано 19.10.2009 11:14 MSK
Разглеждан — 557

Подробна информация

Ярославъл, 71-605 (КТМ-5М3) № 123

Депо/Парк:Трамвайное депо
От...:18.08.2005
Модел:71-605 (КТМ-5М3)
Построен:12.1988
Заводски №:12122
Текущо състояние:Не работи
Назначение:Пътнически
Край на експлоатацията:13.09.2025
Забележка:КВР Трамвайно-ремонтный завод г. Москва. До 18.08.2005 — Депо-3; до 02.2005 — Депо-4
Работал СМЕ 122+123 по ноябрь 2004 года, по февраль 2005 года не эксплуатировался, переведен в депо №3 и запущен в СМЕ 125+123, как и проработал по апрель 2007 года.
В 2007 году прошёл КВР на Трамвайном ремонтном заводе (ТРЗ), г.Москва.

Параметри на камерата и снимката

Модель камеры:SP350
Время съёмки:30.03.2008 13:52
Выдержка:1/640 с
Диафрагменное число:4
Чувствительность ISO:50
Фокусное расстояние:8 мм
Показване на всички EXIF тагове

Коментари · 2

19.10.2009 14:31 MSK
Връзка
Максим Таничев · Иваново
Снимка: 483
Как регулировалось движение? Ведь однопутный участок получился немаленький (путепровод + одна насыпь подхода точно) и, главное, с ограниченной видимостью из-за перелома профиля по путепроводу.
0
+0 / –0
19.10.2009 15:18 MSK
Връзка
Снимка: 18
с помощью светофоров с той и с другой стороны, с помощью регулировщиков с рацими, пробки были гигантские можно было стоять и по 1,5 часа
0
+0 / –0

Ваш коментар

За обсъждане на политика, ще получите едномесечен бан и няма да можете да публикувате.
Вие не сте влезли в сайта.
Коментари могат да пишат само регистрирани потребители.