TransPhoto

Снимките се публикуват на сайта така, както са и нямат за цел да промотират каквато и да е политическа и/или идеологическа позиция.

Материалите се предоставят от потребителите и не отразяват мнението на администрацията на сайта.

Затвори
Москва, 71-608К № 8096
  Москва Tatra T3SU № 5743  —  маршрут 11
 71-608К № 8114  —  маршрут 2
 71-608К № 8096  —  маршрут 13
 71-608К № 8137  —  маршрут 2
Улица Преображенский Вал
Автор: Ханс Андерсен
Источник: https://pastvu.com/p/34876

Качено от Михаil · Краснодар           Дата: 30 май 1994 г., понеделник

Статистика

Лиценз: Copyright ©
Публикувано 29.05.2024 13:11 MSK
Разглеждан — 266

Подробна информация

Москва, 71-608К № 8096

Депо/Парк:Трамваи до 1994 года — 71-608 (1990–1994)
Модел:71-608К
Построен:09.1993
Заводски №:586
Текущо състояние:Преномериран/прехвърлен в пределите на града (09.1994) Бракуван
Назначение:Пътнически
Забележка:С 09.1994 — Русакова, 5096; с 08.2013 — Таганрог, 367
КР ТРЗ 02.2006 г.

Работал на маршруте №5

Коментари · 6

30.05.2024 14:20 MSK
Връзка
Няма снимки
Это Преображенский вал
Благодарим ви! Коментара е взет под внимание
0
+0 / –0
30.05.2024 14:31 MSK
Връзка
Снимка: 376
Испытываю некоторую ностальгию, но всё же какие 608К гробы были...
+2
+2 / –0
30.05.2024 22:16 MSK
Връзка
Снимка: 1404
2 уже продлена до Семеновской, а что здесь 13 забыл? ведь он ходил до Сокольником и был крайне редкоходящим маршрутом.
0
+0 / –0
30.05.2024 22:36 MSK
Връзка
Няма снимки
Наверное, ремонт был на Стромынке.
13 не был крайне редкоходящим маршрутом.
До появления 608-х на нём еще двухвагонные Татры ездили.
Интервал на нём был в среднем 10 мин.
0
+0 / –0
31.05.2024 10:49 MSK
Връзка
Снимка: 1404
Цитата (Александр Петров, 30.05.2024):
> 13 не был крайне редкоходящим маршрутом.
Я имею виду на момент съемки, после открытия метро Подбельского основными были 4 и 36.
> До появления 608-х на нём еще двухвагонные Татры ездили.
И даже трехвагонные, водитель которая на них работала, до сих пор работает в депо. И это было до открытия метро Подбельсклго.
+1
+1 / –0
31.05.2024 23:06 MSK
Връзка
Няма снимки
Цитата (Геннадий Иванов, 31.05.2024):
> Я имею виду на момент съемки, после открытия метро Подбельского основными были 4 и 36.

Да не было никогда там основных и второстепенных.
4, 13, 36 имели примерно равные интервалы и до открытия метро и после.
Разве что 36-к можно было считать второстепенным.
0
+0 / –0

Ваш коментар

За обсъждане на политика, ще получите едномесечен бан и няма да можете да публикувате.
Вие не сте влезли в сайта.
Коментари могат да пишат само регистрирани потребители.