TransPhoto

Fotografiile sunt publicate ca atare și nu au scopul de a promova vreo poziție politică și/sau ideologică.

Toate materialele sunt furnizate de către utilizatorii acestui site și nu reflectă opinia echipei de administrare a ste-ului

Închide
Donețk, LAZ E183A1 Nr. 1519
Publicare condiționată
  DonețkLAZ E183A1 Nr. 1519  —  Traseu 5
Вулиця Університетська

Autor: Георгий Лисин · Donețk           Dată: 15 februarie 2023 an, Miercuri

Afișează locația de fotografiere pe hartă

Statistici

Licență: Copyright ©
Publicat 15.02.2023 12:11 MSK
Vizualizări — 849

Informație detaliată

Donețk, LAZ E183A1 Nr. 1519

Locație:Current tram depot
Depoul:Trolleybus depot No. 1
Livrat:11.2011
Model:LAZ E183A1
Anul construcției:10.2011
Numărul de serie:235
Starea actuală:Operațional
Funcție:Vehicul de pasageri
Observație:Маршрут №5
Ремонты:
10.2021 СР на ТРМ;
09.2025 — 31.10.2025 — СР на ТРМ.

Хронология:
20.12.2023 — пострадал от обстрела на территории депо. Повреждено остекление;

Оборудование:
Валидаторы;
Glonass.

Setările camerei foto

Date and Time:15.02.2023 10:34
Arătați datele EXIF

Comentarii · 2

15.02.2023 21:44 MSK
Link
Alex SD 2363 · Makiivka
Fotografii: 7
Может же 1 троллейбусное депо восстанавливать троллейбусы, которые стояли под забором уже многие годы. Почему интересно такой тенденции нет у 2-го депо, несмотря на наличие под боком ТРМ.
+11
+11 / –0
15.02.2023 22:54 MSK
Link
Fotografii: 1120 · Redactor local
Цитата (Alex SD 2363, 15.02.2023):
> Может же 1 троллейбусное депо восстанавливать троллейбусы, которые стояли под забором уже многие годы. Почему интересно такой тенденции нет у 2-го депо, несмотря на наличие под боком ТРМ.

В трм нехватка запчастей и краски . Машины в 1 депо в основном хозяйские и восстанавливают водители. Также депо следит за состоянием транспорта , не смотря на недостаток кадров и дефицит запчастей . Во 2 депо по некоторым причинам ужасно следят за состоянием транспорта , сильные задержки зарплат и не дают возможности водителям самостоятельно ремонтировать машины - нет возможности закрепить их за конкретным водителем.
Все дело в руководстве. Ну а отсутствие нормальных зарплат - следствие недофинансирования свыше , как и отсутствие запчастей с краской , которые приходится покупать самим водителям для своих машин , либо же отправлять их подпирать забор
+10
+10 / –0

Comentariul dumneavoastră

Vă rugăm să nu aduceți în discuție subiecte politice, altfel veți fi suspendat pentru cel puțin o lună!
Trebuie să vă conectați pentru a scrie comentarii.