TransPhoto

Fotografiile sunt publicate ca atare și nu au scopul de a promova vreo poziție politică și/sau ideologică.

Toate materialele sunt furnizate de către utilizatorii acestui site și nu reflectă opinia echipei de administrare a ste-ului

Închide
Vologda, ZiU-682G [G00] Nr. 141; Vologda, Gräf & Stift GE150 M18 Nr. 212; Vologda, Gräf & Stift GE150 M18 Nr. 209
  Vologda ZiU-682G [G00] Nr. 141 
 Gräf & Stift GE150 M18 Nr. 212 
 Gräf & Stift GE150 M18 Nr. 209 
 ZiU-682V-012 [V0A] Nr. 120 
Троллейбусное депо
Автор фото: Михаил Кузнецов

Publicat de Stanislav Dudnev · Vologda           Dată: about 2002 an

Afișează locația de fotografiere pe hartă

Statistici

Licență: Copyright ©
Publicat 18.06.2022 16:17 MSK
Vizualizări — 756

Informație detaliată

Vologda, ZiU-682G [G00] Nr. 141

Depoul:Trolleybus
Model:ZiU-682G [G00]
Anul construcției:1992
Numărul de serie:2903
Starea actuală:Retras din circulație
Funcție:Vehicul de pasageri

Vologda, Gräf & Stift GE150 M18 Nr. 212

Depoul:Trolleybus
Livrat:12.2001
Model:Gräf & Stift GE150 M18
Anul construcției:08.1984
Numărul de serie:31L000003
Starea actuală:Retras din circulație (01.2012)
Funcție:Vehicul de pasageri
Observație:12.2001 ex Linz, 212
Точная дата постройки: 28.08.1984
Эксплуатация в Вологде с 2002 года.

Vologda, Gräf & Stift GE150 M18 Nr. 209

Depoul:Trolleybus
Livrat:12.2001
Model:Gräf & Stift GE150 M18
Anul construcției:07.1984
Numărul de serie:28L000119
Starea actuală:Transferat în alt oraș (2003) Retras din circulație
Funcție:Vehicul de pasageri
Observație:12.2001 ex Linz, 209 / L 12-209. 2003 to Saint-Petersburg, 3201; 2003 to Vologda, 209
Точная дата постройки: 18.07.1984.
Проходил опытною эксплуатацию в Санкт-Петербурге, на баланс ТП №3 зачислен не был.

Comentarii · 4

11.12.2022 17:23 MSK
Link
Nicio fotografie
Вижу что у графов на штангах имеются ПШУ, получается у них был автономный ход? Могу предложить что дизель генератор.
–1
+0 / –1
11.12.2022 22:05 MSK
Link
Чока · Tambov
Fotografii: 119
Цитата (Транспортник35, 11.12.2022):
> Вижу что у графов на штангах имеются ПШУ, получается у них был автономный ход? Могу предложить что дизель генератор.

А какая связь? ПШУ могут быть и без автономного хода. Вроде у этих Графов ничего такого не было. Разве что аварийный от аккумуляторов.
0
+0 / –0
12.12.2022 09:24 MSK
Link
Stanislav Dudnev · Vologda
Fotografii: 320 · Redactor local
Цитата (Чока, 11.12.2022):

> А какая связь? ПШУ могут быть и без автономного хода. Вроде у этих Графов ничего такого не было. Разве что аварийный от аккумуляторов.

У этих графов автономки не было вообще. У второй партии, те что из Инсбрука, стоял дизель-генератор. Пользовались им очень редко, скорее ради забавы. Скорость движения на автономке 5-10 км/ч.
0
+0 / –0
08.05.2023 09:02 MSK
Link
retrobus · New York City
Fotografii: 233
Напоминают старые троллейбусы Сан Франциско, а может автобусы МАНы. Не помню.
–1
+1 / –2

Comentariul dumneavoastră

Vă rugăm să nu aduceți în discuție subiecte politice, altfel veți fi suspendat pentru cel puțin o lună!
Trebuie să vă conectați pentru a scrie comentarii.