TransPhoto

Снимките се публикуват на сайта така, както са и нямат за цел да промотират каквато и да е политическа и/или идеологическа позиция.

Материалите се предоставят от потребителите и не отразяват мнението на администрацията на сайта.

Затвори
Вологда, ЗиУ-682Г [Г00] № 141; Вологда, Gräf & Stift GE150 M18 № 212; Вологда, Gräf & Stift GE150 M18 № 209
  Вологда ЗиУ-682Г [Г00] № 141 
 Gräf & Stift GE150 M18 № 212 
 Gräf & Stift GE150 M18 № 209 
 ЗиУ-682В-012 [В0А] № 120 
Троллейбусное депо
Автор фото: Михаил Кузнецов

Качено от Stanislav Dudnev · Вологда           Дата: 2002 г. (около)

Покажи мястото на снимката на картата

Статистика

Лиценз: Copyright ©
Публикувано 18.06.2022 16:17 MSK
Разглеждан — 756

Подробна информация

Вологда, ЗиУ-682Г [Г00] № 141

Депо/Парк:Троллейбус
Модел:ЗиУ-682Г [Г00]
Построен:1992
Заводски №:2903
Текущо състояние:Бракуван
Назначение:Пътнически

Вологда, Gräf & Stift GE150 M18 № 212

Депо/Парк:Троллейбус
От...:12.2001
Модел:Gräf & Stift GE150 M18
Построен:08.1984
Заводски №:31L000003
Текущо състояние:Бракуван (01.2012)
Назначение:Пътнически
Забележка:До 12.2001 — Линц, 212
Точная дата постройки: 28.08.1984
Эксплуатация в Вологде с 2002 года.

Вологда, Gräf & Stift GE150 M18 № 209

Депо/Парк:Троллейбус
От...:12.2001
Модел:Gräf & Stift GE150 M18
Построен:07.1984
Заводски №:28L000119
Текущо състояние:Предаден в друг град (2003) Бракуван
Назначение:Пътнически
Забележка:До 12.2001 — Линц, 209 / L 12-209. С 2003 — Санкт-Петербург, 3201; с 2003 — Вологда, 209
Точная дата постройки: 18.07.1984.
Проходил опытною эксплуатацию в Санкт-Петербурге, на баланс ТП №3 зачислен не был.

Коментари · 4

11.12.2022 17:23 MSK
Връзка
Транспортник35 · Вологда
Няма снимки
Вижу что у графов на штангах имеются ПШУ, получается у них был автономный ход? Могу предложить что дизель генератор.
–1
+0 / –1
11.12.2022 22:05 MSK
Връзка
Чока · Тамбов
Снимка: 119
Цитата (Транспортник35, 11.12.2022):
> Вижу что у графов на штангах имеются ПШУ, получается у них был автономный ход? Могу предложить что дизель генератор.

А какая связь? ПШУ могут быть и без автономного хода. Вроде у этих Графов ничего такого не было. Разве что аварийный от аккумуляторов.
0
+0 / –0
12.12.2022 09:24 MSK
Връзка
Stanislav Dudnev · Вологда
Снимка: 320 · Местен редактор
Цитата (Чока, 11.12.2022):

> А какая связь? ПШУ могут быть и без автономного хода. Вроде у этих Графов ничего такого не было. Разве что аварийный от аккумуляторов.

У этих графов автономки не было вообще. У второй партии, те что из Инсбрука, стоял дизель-генератор. Пользовались им очень редко, скорее ради забавы. Скорость движения на автономке 5-10 км/ч.
0
+0 / –0
08.05.2023 09:02 MSK
Връзка
retrobus · Нью-Йорк
Снимка: 233
Напоминают старые троллейбусы Сан Франциско, а может автобусы МАНы. Не помню.
–1
+1 / –2

Ваш коментар

За обсъждане на политика, ще получите едномесечен бан и няма да можете да публикувате.
Вие не сте влезли в сайта.
Коментари могат да пишат само регистрирани потребители.