Transphoto

Photos are published as is and do not have purpose to promote any political and/or ideological position.

All materials are provided by users and do not reflect the opinion of the site administration team.

Close
Cherson, YMZ T2 Br. 480
  ChersonYMZ T2 Br. 480  —  route 1
Škoda 14Tr10/6 Br. 501  —  route 4
 ZiU-682G [G00] Br. 446  —  route 11
LAZ E183D1 Br. 490  —  route 1
Проспект Ушакова
Простой на линии

Autor: krevetka457 · Cherson           Date: 18 Lipanj 2021 god., Petak

Show shooting location on the map

Statistics

License: Copyright ©
Published 01.07.2021 11:22 MSK
Pregledi — 922

Detailed info

Cherson, YMZ T2 Br. 480

Prijevoznik/Pogon:Trolleybus
Model:YMZ T2
Proizvedeno:2001
Serijski broj:293
Trenutačno stanje:U službi
Namjena:Putničko vozilo
Початок експлуатації 09.02.2002
Середній ремонт: 02.02.2009, 13.09.2016, 17.06.2021
10.08.2024 — постраждав під час обстрілу (09.2025 — відновлений)

Camera Settings

Model:Canon EOS 1200D
Exposure Time:1/80 sec
Aperture Value:16
ISO Speed:200
Focal Length:49 mm
Show all EXIF tags

Comments · 7

01.07.2021 22:52 MSK
Link
TFA · Luck
Photos: 5416
Весь "зоопарк" ПС) Богдан намного не поместился.
0
+0 / –0
02.07.2021 20:31 MSK
Link
krevetka457 · Cherson
Photos: 311 · Local editor
Еще ЗиУ-683 не хватает).
0
+0 / –0
03.07.2021 08:26 MSK
Link
Photos: 558
Потому что гармошки стоят в депо. Видите ли, экономически нецелесообразно их выпускать
0
+0 / –0
03.07.2021 10:19 MSK
Link
Photos: 1177
Цитата (Игорь Косенко, 03.07.2021):
> экономически нецелесообразно их выпускать

Конечно, у них же потреблении энергии выше. А в летнее время пассажиропоток меньше.
0
+0 / –0
03.07.2021 12:20 MSK
Link
krevetka457 · Cherson
Photos: 311 · Local editor
Ну 458 работает, так как у неё ТЭД от ЗиУ-682.
0
+0 / –0
03.07.2021 15:27 MSK
Link
tavalex2007 · Kijev
Photos: 17125 · Photo screener
Ну так мне когда-то говорили, что много чего между ЗиУ и ЮМЗами взаимозаменяемо.
0
+0 / –0
03.07.2021 15:28 MSK
Link
tavalex2007 · Kijev
Photos: 17125 · Photo screener
Цитата (TimoN, 03.07.2021):
> Цитата (Игорь Косенко, 03.07.2021):
> > экономически нецелесообразно их выпускать
>
> Конечно, у них же потреблении энергии выше. А в летнее время пассажиропоток меньше.

Сколько? 170кВтный движок у ЗиУ-10 против 130 кВт у коротыша? Это же не ЮМЗ Т-1, у которых 2*115 кВт.
–1
+0 / –1

Your comment

Please do not discuss political topics or you will be banned for at least one month!
You need to log in to write comments.