TransPhoto

Фота публікуюцца на сайце як ёсць, без мэты прасоўвання якіх-небудзь палітычных ці ідэалагічных поглядаў.

Матэрыялы дадаюцца карыстальнікамі і не адлюстроўваюць пазіцыю адміністрацыі сайта.

Закрыць
Херсон, ЮМЗ Т2 № 480
  ХерсонЮМЗ Т2 № 480  —  маршрут 1
Škoda 14Tr10/6 № 501  —  маршрут 4
 ЗиУ-682Г [Г00] № 446  —  маршрут 11
ЛАЗ E183D1 № 490  —  маршрут 1
Проспект Ушакова
Простой на линии

Аўтар: krevetka457 · Херсон           Дата: 18 чэрвеня 2021 г., пятніца

Месца здымак на карце

Статыстыка

Ліцэнзія: Copyright ©
Апублікавана 01.07.2021 11:22 MSK
Праглядаў — 922

Падрабязная інфармацыя

Херсон, ЮМЗ Т2 № 480

Дэпо / Парк:Троллейбус
Мадэль:ЮМЗ Т2
Пабудаваны:2001
Заводскі №:293
Стан:Працуе
Прызначэнне:Пасажырскі
Початок експлуатації 09.02.2002
Середній ремонт: 02.02.2009, 13.09.2016, 17.06.2021
10.08.2024 — постраждав під час обстрілу (09.2025 — відновлений)

EXIF

Модель камеры:Canon EOS 1200D
Выдержка:1/80 с
Диафрагменное число:16
Чувствительность ISO:200
Фокусное расстояние:49 мм
Паказаць цалкам

Каментары · 7

01.07.2021 22:52 MSK
Спасылка
TFA · Луцк
Фота: 5416
Весь "зоопарк" ПС) Богдан намного не поместился.
0
+0 / –0
02.07.2021 20:31 MSK
Спасылка
krevetka457 · Херсон
Фота: 311 · Лакальны рэдактар
Еще ЗиУ-683 не хватает).
0
+0 / –0
03.07.2021 08:26 MSK
Спасылка
Фота: 558
Потому что гармошки стоят в депо. Видите ли, экономически нецелесообразно их выпускать
0
+0 / –0
03.07.2021 10:19 MSK
Спасылка
Фота: 1177
Цитата (Игорь Косенко, 03.07.2021):
> экономически нецелесообразно их выпускать

Конечно, у них же потреблении энергии выше. А в летнее время пассажиропоток меньше.
0
+0 / –0
03.07.2021 12:20 MSK
Спасылка
krevetka457 · Херсон
Фота: 311 · Лакальны рэдактар
Ну 458 работает, так как у неё ТЭД от ЗиУ-682.
0
+0 / –0
03.07.2021 15:27 MSK
Спасылка
tavalex2007 · Кіеў
Фота: 17125 · Фотамадэратар
Ну так мне когда-то говорили, что много чего между ЗиУ и ЮМЗами взаимозаменяемо.
0
+0 / –0
03.07.2021 15:28 MSK
Спасылка
tavalex2007 · Кіеў
Фота: 17125 · Фотамадэратар
Цитата (TimoN, 03.07.2021):
> Цитата (Игорь Косенко, 03.07.2021):
> > экономически нецелесообразно их выпускать
>
> Конечно, у них же потреблении энергии выше. А в летнее время пассажиропоток меньше.

Сколько? 170кВтный движок у ЗиУ-10 против 130 кВт у коротыша? Это же не ЮМЗ Т-1, у которых 2*115 кВт.
–1
+0 / –1

Ваш каментар

Палітычныя дыскусіі забаронены.
Увайдзіце або зарэгіструйцеся, каб пакідаць каментары.