TransPhoto

Фота публікуюцца на сайце як ёсць, без мэты прасоўвання якіх-небудзь палітычных ці ідэалагічных поглядаў.

Матэрыялы дадаюцца карыстальнікамі і не адлюстроўваюць пазіцыю адміністрацыі сайта.

Закрыць
Самара, Tatra T3SU (двухдверная) № 1102
  Самара Tatra T3SU (двухдверная) № 1102  —  маршрут 20
Красноармейская улица / Галактионовская улица

Аўтар: Vivan755 · Самара           Дата: 14 ліпеня 2005 г., чацвер

Месца здымак на карце

Статыстыка

Ліцэнзія: Copyright ©
Апублікавана 03.02.2020 10:52 MSK
Праглядаў — 1054

Падрабязная інфармацыя

Самара, Tatra T3SU (двухдверная) № 1102

Дэпо / Парк:Северное трамвайное депо
Мадэль:Tatra T3SU (двухдверная)
Пабудаваны:1973
Заводскі №:161640
Стан:Выведзены з эксплуатацыі
Прызначэнне:Пасажырскі
Работал в СМЕ 1101+1102

EXIF

Модель камеры:E5600
Время съёмки:14.07.2005 17:07
Выдержка:10/1461 с
Диафрагменное число:4.9
Чувствительность ISO:50
Компенсация экспозиции:+0.3 EV
Фокусное расстояние:5.7 мм
Паказаць цалкам

Каментары · 8

03.02.2020 19:18 MSK
Спасылка
Фота: 9924 · Агульны рэдактар
Из-за задних дверей подумал, что служебка.
+4
+4 / –0
03.02.2020 20:23 MSK
Спасылка
Фота: 3386
Я вообще по превью подумал, что это не Самара. Очень уж непривычно видеть неотквренные одиночки из СТД, тем более с такой задней дверью. Огромное спасибо за ценные фото, Vivan755!
+4
+4 / –0
04.02.2020 13:12 MSK
Спасылка
Pro-man · Самара
Фота: 3843 · Лакальны рэдактар
Для тех времен это норма была.
+4
+4 / –0
04.02.2020 19:33 MSK
Спасылка
Vivan755 · Самара
Фота: 23
Ещё у него штрих-код на крыше за вторым люком (на вагонах СТД их сейчас не осталось, каким-то чудом уцелели на некоторых городских) и очень полезная пробоина в фальшборту напротив пилот-мотора, сейчас её нет.
Жаль, с тех времён у меня осталось мало качественных фотографий.
+4
+4 / –0
04.02.2020 22:06 MSK
Спасылка
Няма фота
Цитата (Vivan755, 04.02.2020):
> штрих-код на крыше за вторым люком

Для чего они вообще были нужны?
+2
+2 / –0
04.02.2020 22:08 MSK
Спасылка
X-Rayder · Омск
Фота: 3385 · Мадэратар каментароў / Фотамадэратар
Цитата (Андрей Тёплых, 05.02.2020):
> Для чего они вообще были нужны?

Для автоматического распознавания вагона. Подобная придурь была (есть?) в Краснодаре. Датчики определяли номер вагона и передавали в диспетчерскую.
+2
+2 / –0
05.02.2020 01:07 MSK
Спасылка
Фота: 28
Цитата (X-Rayder, 04.02.2020):
> Подобная придурь была (есть?) в Краснодаре.

И ещё во Львове, причём, ЕМНИП, даже на б/у эрфуртских и герских Татрах.
+2
+2 / –0
05.02.2020 15:17 MSK
Спасылка
Mashinistov163 · Тальяці
Фота: 383
Интересные задние дверки.
+2
+2 / –0

Ваш каментар

Палітычныя дыскусіі забаронены.
Увайдзіце або зарэгіструйцеся, каб пакідаць каментары.