TransPhoto

Fotky jsou publikovány tak, jak jsou, a jejich účelem není propagovat žádné politické a/nebo ideologické postoje.

Všechny materiály jsou poskytovány uživateli a neodrážejí názory administrace webu.

Zavřít
Kyjev, Tatra T3SU č. 5494; Kyjev — Tramway lines: Rapid line
  KyjevTatra T3SU č. 5494 
Tramway lines: Rapid line
Проспект Леся Курбаса
С 30 сентября движение по маршрутам №1 и №3 будет возобновлено! На данный момент работы по ремонту трамвайного полотна на мосту подходят к завершению, по линии уже проводят обкатки без пассажиров. Одиночный вагон на данном участке СТ можно встретить крайне редко.

Autor: KyivAndrey14 · Kyjev           Datum: Sobota 28. září 2019

Zobrazit místo pořízení na mapě

Statistika

Licence: BY-NC-ND
Zveřejněno 28.09.2019 21:01 MSK
Zhlédnutí — 1724

Podrobné informace

Kyjev, Tatra T3SU č. 5494

Vozovna:Shevchenko tramway depot
Od...:2017
Typ:Tatra T3SU
Vyroben:1978
Výrobní číslo:167320
Současný stav:V provozu
Účel provozu:Služební
Poznámka:Развозка. 2017 ex revenue service
До 2007 — СМЕ 5471+5494
КВР СТО 2008

Nastavení kamery

Model:NIKON D5300
Date and Time:28.09.2019 14:02
Exposure Time:1/800 sec
Aperture Value:7.1
ISO Speed:250
Exposure Bias:+2/6 EV
Focal Length:60 mm
Ukázat celý EXIF

Komentáře · 3

04.04.2020 19:34 MSK
Odkaz
Fotografií: 551
Последние несколько дней замечал этот вагон на линии без пассажиров. Интересно, зачем это его катают
0
+0 / –0
04.04.2020 21:17 MSK
Odkaz
Bez fotografií
Цитата (Олег Рыбальченко, 04.04.2020):
> вагон на линии без пассажиров

Читайте примечание:

> Учебный. До 2017 — линейный
+1
+1 / –0
27.04.2020 08:14 MSK
Odkaz
kv4dromax · Kyjev
Fotografií: 377
Цитата (Олег Рыбальченко, 04.04.2020):
> Последние несколько дней замечал этот вагон на линии без пассажиров. Интересно, зачем это его катают

Он работает как развозка в 6-7 утра и 9-10 вечера
+2
+2 / –0

Váš komentář

Prosím, nediskutujte o politických záležitostech, v opačném případě budete zablokováni minimálně na jeden měsíc.
Nejste přihlášeni.
Komentovat mohou jen registrovaní uživatelé.