TransPhoto

Снимките се публикуват на сайта така, както са и нямат за цел да промотират каквато и да е политическа и/или идеологическа позиция.

Материалите се предоставят от потребителите и не отразяват мнението на администрацията на сайта.

Затвори
Константиновка, 71-605 (КТМ-5М3) № 163; Константиновка — Фотографии Алекса Краковски — 18.05.1998
  Константиновка 71-605 (КТМ-5М3) № 163 
Фотографии Алекса Краковски — 18.05.1998
Вулиця Леніна / Вулиця Бєлоусова
This track was not more in normal use on that time.

Автор: focus1965 · Береговой трамвай           Дата: 18 май 1998 г., понеделник

Покажи мястото на снимката на картата

Статистика

Публикувано 01.01.2019 19:42 MSK
Разглеждан — 1005

Подробна информация

Константиновка, 71-605 (КТМ-5М3) № 163

Депо/Парк:Трамвай
Модел:71-605 (КТМ-5М3)
Построен:07.1983
Заводски №:8154
Текущо състояние:Преномериран/прехвърлен в пределите на града (2004) Бракуван
Назначение:Пътнически
Забележка:С 2004 — 143; с 08.2006 — 002
20.07.2013 г. повреждён при столкновении с вагоном 005

Параметри на камерата и снимката

Модель камеры:Canon MG3600 series
Показване на всички EXIF тагове

Коментари · 10

01.01.2019 19:49 MSK
Връзка
Ymtram · Ист-Хейвен - Бранфорд
Снимка: 22455 · Модератор неавторски снимки / Фотомодератор / Общ редактор / Редактор новини / Превод на сайта (EN)
A non-revenue connection track between Lenina Ulitsa / Belousova Ulitsa lines.
All attention to the EMU in the background... still remember those in service in the area in the 1980s. The last region for these in mass use in the USSR?

Служебная связка между линиями по ул. Ленина / ул. Белоусова.
Всё внимание на электропоезд на заднем плане... помню их в обороте на местных линиях в 1980-е. Последний регион в СССР с массовым использованием таких электропоездов?
+6
+6 / –0
01.01.2019 20:01 MSK
Връзка
Няма снимки
Это СР3 если не ошибаюсь ,на данной дороги они работали до 2000.
+4
+4 / –0
02.01.2019 10:28 MSK
Връзка
maxiWELL · Киев
Снимка: 582
А эти єлектрички уже все утилизировали?
0
+0 / –0
02.01.2019 12:48 MSK
Връзка
Снимка: 244
Ачуметь, вот это момент пойман!
+5
+5 / –0
02.01.2019 13:52 MSK
Връзка
Снимка: 28
Цитата (maxiWELL, 02.01.2019):
> А эти єлектрички уже все утилизировали?

В Харькове в музее есть голова, правда, изуродованная при КВР в депо Никополь в середине 2000-х.
0
+0 / –0
02.01.2019 15:31 MSK
Връзка
Снимка: 6840 · Местен редактор
Спасибо за уникальные фотографии!
Кто-нибудь смог разобрать, что на табличке написано?
0
+0 / –0
02.01.2019 16:12 MSK
Връзка
Ikarus435 · Киев
Снимка: 1
На заднем плане действительно легендарнейшая электричка СР3. С Донецкой дороги такие ушли в налаче 2000-х, а на Львовской аж до средины нулевых.
+1
+1 / –0
02.01.2019 18:48 MSK
Връзка
Lonely Shadow · Днепър
Снимка: 1484
Цитата (maxiWELL, 02.01.2019):
> А эти єлектрички уже все утилизировали?

Ну если не списали то возможно встретить в Орджоникидзе на развозке рабочих)
0
+0 / –0
02.01.2019 20:23 MSK
Връзка
Снимка: 28
Цитата (Lonely Shadow, 02.01.2019):
> Ну если не списали то возможно встретить в Орджоникидзе на развозке рабочих)


Уже давно их там нет. Там была трёхвагонная электричка после КВР - ушла в Харьков в качестве музейной - и шестивагонная в оригинальном состоянии, которая, очевидно, отправилась на гвозди.
0
+0 / –0
02.01.2019 23:49 MSK
Връзка
Александр Козлов · Санкт Петербург
Няма снимки
Цитата (Yury LRTA, 01.01.2019):
> Последний регион в СССР с массовым использованием таких электропоездов?

Донецкая и Львовская жд (пассажирская работа в начале 00х).

В 1993 году СР3 работали с пассажирами на Октябрьской ЖД в Мурманском регионе (есть фото со станции Кандалакша, датированное июлем 1993 года).
Вроде бы в 90е СР3 с пассажирами работали и на Северо-Кавказской жд, но здесь могу ошибаться.
0
+0 / –0

Ваш коментар

За обсъждане на политика, ще получите едномесечен бан и няма да можете да публикувате.
Вие не сте влезли в сайта.
Коментари могат да пишат само регистрирани потребители.