TransPhoto

Nuotraukos publikuojamos tinklapyje „kaip yra“ ir neturi tikslo platinti bet kurias politines ir/ar ideologines pažiūras.

Turinys yra pateikiamas tinklapio vartotojų ir neatspindi tinklapio administracijos požiūrio.

Uždaryti
Kijevas, Tatra T3SU (2-door) nr. 5905
  Kijevas Tatra T3SU (2-door) nr. 5905  —  maršrutas 8
Вулиця Анни Ахматової
Самый первый день выезда вагона 5403 под новым номером 5905. По иронии судьбы, первый кадр с ним, сделанный из окна, имел номер 5403: совпадение? :)

Autorius: Ярослав Московка           Data: 2008 m. vasario 8 d., penktadienis

Statistika

Publikuota 21.12.2018 12:10 MSK
Peržiūrų — 720

Detali informacija

Kijevas, Tatra T3SU (2-door) nr. 5905

Depas/Parkas:Darnytske tramway depot
Nuo...:2008-01
Modelis:Tatra T3SU (2-door)
Pagamintas:1975
Gamyklinis numeris:163764
Dabartinė būsena:Nebus eksploatuojamas / laukiama nurašymo
Paskirtis:Keleivinis
Eksploatacijos sustabdymas:2017-05-07
Pastaba:01.2008 ex 5403; 1989 ex Shevchenko depot
Ранее СМЕ 5905+5391, 5905+5636
Последняя двухдверная пассажирская Т3SU Киева

Nuotraukos parametrai

Model:DiMAGE Z3
Date and Time:08.02.2008 10:53
Exposure Time:1/60 sec
Aperture Value:4
ISO Speed:50
Focal Length:19.18359375 mm
Parodyti visą EXIF

Komentarai · 5

21.12.2018 12:23 MSK
Nuoroda
Foto: 1024
Не думаю!
+4
+5 / –1
22.12.2018 13:24 MSK
Nuoroda
Foto: 1564
Не помню, находил ни ответ на в комментариях сайта, но почему в Киеве СМЕ на двух пантографах?
+1
+1 / –0
22.12.2018 14:17 MSK
Nuoroda
ТИО · Kijevas
Foto: 111
В Подольском депо на одном
+1
+1 / –0
22.12.2018 22:03 MSK
Nuoroda
Blek · Kijevas
Foto: 2
Цитата (Янис Витолс, 22.12.2018):
> Не помню, находил ни ответ на в комментариях сайта, но почему в Киеве СМЕ на двух пантографах?

В случаи с Т6B5 то когда то они все ездили на одном пантографе, но нынешнее обслуживание и то что многие вагоны тупо не исправны заставляют поднимать второй.
+1
+1 / –0
22.12.2018 23:53 MSK
Nuoroda
Alex5658 · Kijevas
Foto: 6
Цитата (Янис Витолс, 22.12.2018):
> Не помню, находил ни ответ на в комментариях сайта, но почему в Киеве СМЕ на двух пантографах?

Причины разные: сцепление вагонов разных партий (количество контакторов сцепок разное), состояние контактов сцепок, целосность ВВ проводов сцепок, некоторые вагоны на ход не идут на одном пантографе. Т6 вагон не любит когда его кувалдой чинят, и на авось...
+2
+2 / –0

Komentaras

Už politikos aptarimą yra skiriamas mažiausiai 1 mėnesio pašalinimas
Jūs neprisijungėte.
Komentuoti gali tik registruoti vartotojai.